فضولي فضولي .

فضولي

دوربين بولت حرارتي جديد هايك ويژن قبل از وقوع آتش سوزي به شما اطلاع مي دهد

دوربين بولت حرارتي جديد هايك ويژن قبل از وقوع آتش سوزي به شما اطلاع مي دهد!

 

شركت هايك ويژن به عنوان توليد كننده پيشرو در حوزه دوربين مدار بسته در دنيا با توليد نسل جديدي از دوربين حرارتي بولت قابليت حفاظت پيراموني فوق العاده اي را براي مشتريان بهمراه مي آورد، دوربين بولت حرارتي جديد هايك ويژن توان آشكار سازي آتش سوزي هاي احتمالي در ميدان ديد خود را قبل از وقوع دارد. كاربران مي توانند با استفاده از اين دوربين منطقه اي كه امكان وقوع آتش سوزي و حريق در آن وجود دارد را شناسايي كرده و با يك اقدام به موقع از بروز خسارتهاي جدي جلوگيري نمايند. دوربين جديد حرارتي هايك ويژن مدل DS-2TD2615-7/10 با قيمت مناسب و مقرون به صرفه ، يك پيشنهاد عالي براي حفاظت از فضاي پيراموني با برد كم به حساب مي آيد اين دوربين مي تواند با اطلاع رساني به موقع از آسيب ديدن جدي اموال افراد جلوگيري كند.

دوربين هوشمند هايك ويژن به لطف استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي قادر است تصاوير را بصورت شبانه روزي تجزيه و تحليل نمايد و بسياري از ويژگي هاي آناليز تصوير مانند ارسال هوشمند آلارم ، عبور از خط فرضي مجازي ، ورود يا خروج به منطقه ي از پيش تعريف شده و همچنين نفوذ به محوطه ي ممنوعه را در كنار بسياري از موارد ديگر براي مشتريان به ارمغان بياورد. كاربران با استفاده از اين دوربين مي توانند در طول روز يا شب همواره محيط مورد نظر خود را زير نظر داشته باشند.

تكنولوژي پردازش تصوير دوربين بولت جديد هايك ويژن تركيبي از چند پردازشگر تصوير و بهبود تصاوير با استفاده از فناوري هاي هوشمند مي باشد تا دوربين بهترين تصاوير حرارتي را از ميدان ديد خود ارائه نمايد. اين دوربين مداربسته قادر است تفاوت حرارت اجسامي كه در ميدان ديدش وجود دارد را با دقت 50 ميلي كلوين نمايش دهد و كاربران مي توانند با استفاده از طيف هاي مختلف رنگي اين تفاوت درجه حرارت را مشاهده كنند. اين تفاوت توسط تكنولوژي NETD در دوربين بولت حرارتي هايك ويژن انجام مي شود. اندازه گيري تفاوت دمايي بين اجسام در دوربين حرارتي توسط سنسور دوربين انجام مي شود و هر چقدر اين تفاوت دمايي ، عدد كوچكتري باشد ، اين مهم بدين معني است كه سنسور دوربين از كيفيت بهتري برخوردار است.

با استفاده از اين دوربين حرارتي هوشمند ، كاربران مي توانند براي اجسامي كه در ميدان ديد دوربين وجود دارند يك آستانه حرارتي تعيين كنند ، در اين صورت زماني كه درجه حرارت اجسام از آستانه تعريف شده بيشتر مي شود ، دوربين با ارسال آلارم ، مركز كنترل را از بروز مشكل باخبر مي كند و اپراتور اتاق كنترل با اقدام به موقع قادر خواهد بود از بروز حريق هاي كوچك يا بزرگ پيشگيري كند. استفاده از اين دوربين مي تواند با پيشگيري از بروز حريق نقش حياتي در حفط امنيتي و جلوگيري از خسارت هاي مالي يا جاني در حوزه هاي مختلف شود.

همگام سازي هوشمند تصوير در تصوير جزئيات بي نظيري را براي اپراتور به نمايش مي گذارد ، جزئيات بهمراه تصوير واضح تر رنگي مي تواند در كنار تصوير حرارتي توسط دوربين هايك ويژن ارائه شد تا در صورت لزوم براي شناسايي بهتر موارد مشكوك از اين تصاوير تركيبي استفاده شود. علاوه بر آن امكان ارائه يك تصوير به عنوان پيش نمايش با پهناي باند كمتر در اين دوربين فراهم شده است تا با توجه به نياز كاربر بتواند تصوير رنگي يا حرارتي را مشاهده كرده و در صورت لزوم به جزئيات بيشتر تصوير را با اندازه واقعي مشاهده نمايد. اين قابليت براي هنگامي كه تعداد دوربين هاي حرارتي و معمولي در سيستم زياد بوده و پهناي باند در اختيار محدود است مي تواند بسيار مفيد باشد.

بيشتر بخوانيد :     خدمات نصب دوربين مداربسته

برخي از ويژگي هاي ديگر دوربين بولت حرارتي جديد هايك ويژن به شرح زير مي باشند :

  • حساسيت و رزلوشن سنسور معادل 160*120 ، كيفيت تصوير خروجي ارائه شده با تنظيم كنتراست مناسب معادل 320*240 .
  • قابليت Mirror Image ، زوم ديجيتال دو ، چهار و يا هشت برابر ، قابليت خروجي مستقيم تصوير بر روي دوربين
  • سازگار با محيط هاي مختلف جهت نصب ، دوربين به گونه اي طراحي شده كه مي تواند در شرايط آب و هوايي نامساعد عملكرد قابل قبول و مناسب خود را داشته باشد و خود را با محيط و آب و هوا كاليبره كند.

اين دوربين حرارتي براي هر راهكار حفاظت پيراموني يك انتخاب خوب به حساب مي آيد ، قابليت پيشگيري از وقوع آتش سوزي و حريق در اين دوربين باعث شده بتوان از آن در راهكارهاي نظارت تصويري در حوزه هاي متعددي مانند فرودگاه ها ، راه آهن ، زندان ها ، نيروگاه ها ، پالايشگاه ها ، پروژه هاي صنعتي و مواردي شبيه به اين استفاده كرد. مزيت ديگر اين دوربين كه از اهميت ويژه اي برخوردار است طراحي جمع و جور و كوچك آن است كه با افزايش ميزان پايداري و مقاوت در هر شرايط آب و هوايي و هر موقعيتي امكان نصب آن وجود دارد. از روي ديوار گرفته تا زير سقف همه جا مي توان با نصب آن نياز هاي حفاظتي مشتريان را به بهترين نحو پوشش مي دهد.

فرانك كارت مدير محصولات مدار بسته حرارتي هايك ويژن در اروپا در اين زمينه گفت : دوربين حرارتي بولت جديد هايك ويژن تنها براي مشاهده آنچه رخ مي دهد نيست ، بلكه كاربران مي توانند با استفاده از آلارم هاي به موقع اين دوربين هوشمند از بروز آتش سوزي هاي مختلف قبل از بروز آن باخبر شوند و از خسارت هاي مالي و يا جاني آن جلوگيري نمايند. به اين ترتيب دوربين بولت حرارتي هايك ويژن به كاربران كمك مي كند تا از اموال و دارايي هاي خود حفاظت نمايند.

دوربين مخصوص شمارش افراد هايك ويژن مجهز به الگوريتم هوش مصنوعي برنده جايزه Protector & Wik

 

شركت هايك ويژن به عنوان توليد كننده برتر در حوزه دوربين مدار بسته اخيرا توانست جايزه Protector & Wik را در حوزه نظارت تصويري و امنيت كسب نمايد. هايك ويژن اين جايزه را به خاطر دوربين دام دو سنسوره با قابليت شمارش افراد مدل iDS-2CD6810F/C كسب كرده است. اين جايزه با توجه به راي خوانندگان مجله و وب سايت انجام شده است و هايك ويژن به انتخاب مردم توانست جايزه Protector & Wik را به خود اختصاص دهد.

دوربين شمارنده هايك ويژن به عنوان يك راه حل حياتي در اجراي برنامه هاي مختلف كاربران ايفا مي كند اين دوربين با جمع آوري اطلاعات با ارزشي مانند تعداد افرادي كه به يك منطقه وارد يا از آن خارج مي شوند به مديران كسب و كار كمك مي كند. همچنين اين دوربين با شمارش تعداد افراد درون يك ناحيه مي تواند ميزان تراكم افراد را تشخيص داده و اطلاعات اوليه براي تصميم گيري نرم افزار هوشمند و NVR هايك ويژن را در اختيار آن مي گذارد. تشخيص پرسه زدن افراد در يك ناحيه و اطلاع رساني توسط دوربين مي تواند هر اقدام مشكوكي را اطلاع داده و از وقوع حوادث احتمالي جلوگيري نمايد. از دوربين هاي مخصوص شمارش افراد هايك ويژن مي توان در مناطقي مانند سالن هاي ورزشي ، مراكز خريد ، فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ ، موزه ها و مواردي شبيه به اين براي تشخيص صف يا شمارش افراد استفاده كرد.

بيشتر بخوانيد :  دوربين مداربسته تي وي تي

آلن ژو مدير منطقه اي آلمان هايك ويژن در اين خصوص گفت : ما از دريافت اين جايزه خيلي خوشحال و ذوق زده هستيم ، تيم ما همواره در تلاش بوده تا محصولات با كيفيت با قابليت هاي جديد و منحصر به فرد را توليد نمايد. به طور مثال مشتريان ما مي توانند از محصولات مدار بسته مبتني بر هوش مصنوعي ما براي پوشش نيازهاي حفاظتي خود استفاده كنند .

درباره Protector & Wik

Protector & Wik يك مجله قديمي و قدرتمند در حوزه اطلاع رساني و تست فناوريهاي امنيتي و حفاظتي است كه به زبان آلماني فعاليت مي كند و به صورت روزانه تحولات سيستم ها و برند ها را در مناطق آلماني نشين ارائه مي دهد. سال 2018 ششمين دوره از جوايز Protector & Wik به عنوان جايزه فناوري برتر امنيتي به شركت هاي برتر ارائه شد. آنها هر سال سه محصول برتر را در 4 حوزه دوربين مدار بسته ، سيستم هاي كنترل تردد ، سيستم هاي اعلام سرقت و خانه هوشمند به شركت هاي برتر اعطا مي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۴۲ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

Openاين نام مجاز نمي باشد چيست و چگونه كار مي كند؟

Openاين نام مجاز نمي باشد چيست و چگونه كار مي كند؟

بيشتر شما نام Openاين نام مجاز نمي باشد را شنيده ايد ، حتي اگر تازه وارد اين نام مجاز نمي باشد باشيد. بيشتر ارائه دهندگان خدمات VIP اين پروتكل را ارائه مي دهند زيرا بسيار امن و قابل اعتماد است. اما Openاين نام مجاز نمي باشد دقيقاً چيست؟ و در واقع چگونه كار مي كند؟

اگر مي خواهيد در اين مورد بيشتر بدانيد ، اين مقاله همه عناوين مرتبط را پوشش مي دهد. پس با ما همراه باشيد.

 

Openاين نام مجاز نمي باشد چيست؟

Openاين نام مجاز نمي باشد هم پروتكل اين نام مجاز نمي باشد و هم نرم افزاري است كه از فنون اين نام مجاز نمي باشد براي برقراري ارتباط نقطه به نقطه و سايت به سايت استفاده مي كند. در حال حاضر ، اين يكي از محبوب ترين و پر كاربردترين پروتكل هاي اين نام مجاز نمي باشد در بين كاربران است.

 

اين پروتكل و نرم افزار محبوب توسط James Jonan در سال 2001 منتشر شد. مي توان گفت اين يكي از دو پروتكل اين نام مجاز نمي باشد است كه هم يك پروتكل منبع باز است و هم نرم افزار آن منبع باز است. مورد مشابه ديگر SoftEther است كه چندان محبوب نيست.

 

Openاين نام مجاز نمي باشد چگونه كار مي كند؟

اين پروتكل وظيفه ايجاد و برقراري ارتباط بين كاربر و سرور را بر عهده دارد. در حقيقت ، اين امر به ايجاد يك تونل امن بين اين نام مجاز نمي باشد كاربر و سرور اين نام مجاز نمي باشد كمك مي كند.

 

هنگام مسئوليت رمزگذاري و احراز هويت ، از كتابخانه OpenSSL استفاده گسترده اي مي شود. همچنين مي تواند از UDP يا پروتكل ديتاگرام سفارشي يا TCP يا پروتكل كنترل انتقال براي انتقال داده استفاده كند.

 

اگر با TCP و UDP آشنايي نداريد ، خوب است بدانيد كه اين دو پروتكل لايه انتقال هستند و به طور گسترده اي براي انتقال داده آنلاين استفاده مي شوند. TCP پايدارتر است زيرا از ويژگي تصحيح خطا استفاده مي كند (هنگام ارسال بسته شبكه ، TCP قبل از ارسال مجدد يا ارسال بسته جديد منتظر تأييد مي ماند). UDP خطا را اصلاح نمي كند و كمي ناپايدارتر ، اما بسيار سريعتر مي شود.

طبق وب سايت Openاين نام مجاز نمي باشد.net Openاين نام مجاز نمي باشد هنگام استفاده از UDP بهترين عملكرد را دارد ، به همين دليل پروتكل ابتدا سعي در ايجاد اتصال UDP دارد. اگر اين اتصالات از كار بيفتد ، فقط در صورت تلاش براي برقراري ارتباط از طريق TCP. اكثر ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد به صورت پيش فرض Openاين نام مجاز نمي باشد مبتني بر UDP را ارائه مي دهند.

 

به دليل روش برنامه نويسي ، اين پروتكل از محافظت سفارشي برخوردار است و به راحتي مي تواند HTTP و NAT را دور بزند.

 

مانند هيچ پروتكل اين نام مجاز نمي باشد ديگر ، منبع باز است ، به اين معني كه كد آن منحصر به فرد نيست و ديگران هميشه مي توانند آن را مشاهده ، مشاهده و ارتقا دهند.

شرح فني و جزئيات Openاين نام مجاز نمي باشد

به طور كلي ، اين پروتكل از رمزگذاري 256 بيتي OpenSSL استفاده مي كند و مي تواند از AES ، Camellia ، 3DES ، CAST-128 يا Blowfish Ciphers براي بهبود امنيت اتصال برقرار شده استفاده كند.

اگرچه Openاين نام مجاز نمي باشد از L2TP ، IPSec يا PPTP پشتيباني نمي كند ، اما از PST اختصاصي خود بر اساس TLS و SSL استفاده مي كند.

پشتيباني از ارتقا Login ورود به سيستم و تأييد اعتبار با استفاده از پلاگين ها و اسكريپت هاي ديگر.

براي محافظت از كاربران در برابر آسيب پذيري سرريز بافر در پياده سازي TSL / SSL ، حملات DoS ، اسكن پورت و جاري شدن پورت ، اين پروتكل احراز هويت مبتني بر tls براي تأييد امضاي HMAC به tls-auth متكي است. Openاين نام مجاز نمي باشد همچنين برنامه ريزي شده است تا در صورت لزوم برخي از امتيازات و ويژگي ها را ناديده بگيرد و در حالت chroot jail تنظيم شده به CRL تنظيم شود.

اين پروتكل به جاي استفاده در فضاي هسته يا هسته در فضاي كاربر ايجاد مي شود.

آيا استفاده از Openاين نام مجاز نمي باشد بي خطر است؟

آره. در واقع Openاين نام مجاز نمي باشد يكي از امن ترين پروتكل هاي اين نام مجاز نمي باشد است كه هم اكنون مي توانيد از آن استفاده كنيد. اگر مي خواهيد از يك تجربه خصوصي ، نظارت آنلاين و تجربه هك كردن لذت ببريد ، بيشتر ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد و كارشناسان امنيتي توصيه مي كنند كه به Openاين نام مجاز نمي باشد پايبند باشيد.

 

اين پروتكل حتي در سال 2017 از طريق دو مميزي امنيتي انجام شد - يكي از مميزي ها فقط عناصر بسيار جزئي را يافت كه داده هاي كاربر را به خطر نمي اندازد و مميزي ديگر تنها دو خطا را پيدا كرد (كه در واقع خيلي سريع برطرف مي شود).

 

علاوه بر اين ، پلت فرم Openاين نام مجاز نمي باشد.net همچنين داراي ليستي عميق از آنچه كاربران مي توانند انجام دهند تا كيفيت و ثبات اتصالات خود را پس از پيكربندي Openاين نام مجاز نمي باشد بيشتر بر روي دستگاه خود حفظ كنند. و از آنجا كه اين يك پروتكل منبع باز است ، بسيار قابل اعتمادتر است زيرا مي توانيد خودتان كد را بررسي كنيد (اگر تجربه آن را داريد) تا مطمئن شويد همه چيز خوب است.

Openاين نام مجاز نمي باشد چقدر سريع است؟

سرعت واقعاً نقطه روشني براي Openاين نام مجاز نمي باشد نيست ، اما اگر پهناي باند كافي داريد ، مي خواهيد سرعت اتصال مناسب را بدست آوريد. دليل اينكه سرعت شما با Open اين نام مجاز نمي باشد اغلب كند مي شود عمدتا به دليل رمزگذاري قوي آن است. البته ممكن است عوامل ديگري نيز در اين امر نقش داشته باشند.

 

به طور كلي ، اگر به جاي TCP از Openاين نام مجاز نمي باشد بيش از UDP استفاده مي كنيد ، مي توانيد سريعتر پيش برويد.

 

نحوه استفاده از Openاين نام مجاز نمي باشد

Openاين نام مجاز نمي باشد يك پروتكل بسيار آسان براي استفاده نيست و ايجاد يك اتصال مي تواند كمي دلهره آور باشد.

 

در اين بخش ما به شما خواهيم گفت كه چگونه Openاين نام مجاز نمي باشد را در همه سيستم عامل ها تنظيم كنيد. نصب و استفاده از Linux OpenVP بسيار پيچيده است ، اما در لينك زير و در آموزش Chitaاين نام مجاز نمي باشد يك روش اساسي براي انجام آن وجود دارد.

 

اكنون ، قبل از ادامه ، بايد ذكر كنيم كه براي راه اندازي اتصال اين نام مجاز نمي باشد باز ، بايد در سرويس اين نام مجاز نمي باشد مشترك شويد. اگرچه مي توانيد سرور Openاين نام مجاز نمي باشد خود را پيكربندي كنيد ، اما كار بسيار دشواري است و بيشتر آموزش هاي موجود در اينترنت فقط سيستم عامل هاي لينوكس را پوشش مي دهند ، اما با Chita اين نام مجاز نمي باشد همه آموزش ها به راحتي براي شما قابل دسترسي است.

منابع اين پست:
http://chitaاين نام مجاز نمي باشد.com/2020/12/12/openاين نام مجاز نمي باشد-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۰:۴۹ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

نكات كليدي براي خريد تلويزيون هوشمند كه بايد بدانيد

نكات كليدي براي خريد تلويزيون هوشمند كه بايد بدانيد

خانواده ها به طور تقريبي در هنگام خريد تلويزيون با ويژگي هاي متنوع و اسامي مختلف روبرو مي شوند كه انتخاب مدل مناسب براي سخت گيري و ايجاد سردرگمي در انتخاب مدل مناسب مناسب است.

 

به گزارش سرويس بازار ايسنا ، در اين متن مورد آزمايش قرار گرفته است كه انواع مدل هاي مختلف تلويزيون شما در بازار وجود دارد ، زيرا بر اساس شاخص هاي مختلفي وجود دارد و لازم است نكات مورد نياز در مورد آن را كه براي خريد بهتر است بيان كنيد.

تلويزيون 32 اينچ ال جي مدل 32LJ520u

 

فناوري صفحه

 

فناوري هاي مختلف براي صفحه نمايش در بازار وجود دارد و برخي از شركت ها نيز از اسامي مختصر استفاده مي كنند كه خريد آنها سخت است. اولين نكته اي كه بايد در اينجا به آن اشاره كنيم اين است كه ديگر در بازار هيچ تلويزيوني با تكنولوژي LCD وجود ندارد كه هنوز از لامپ فلورسنت براي نوردهي استفاده نمي شود و تمام تلويزيون هاي LCD كنوني داراي LED لامپ هستند و به آن LED تلويزيون LCD و يا به LED ساخته شده است. ايجادگويند. در واقعيت تلويزيون هاي LED همان LCD قديمي اما با تكنولوژي پيشرفته وجود دارد؛ اگر قرار نيست بين LCD و LED يكي را انتخاب كنيد چون مدل قديمي LCD ديگر در بازار موجود نيست و همه نوع LED وجود دارد. در كنار LED ها دو مدل اصلي ديگر نيز در بازار موجود است OLED و QLED كه مدل اول چند سالي است كه وجود دارد و به پيشرفت خوبي رسيده اما QLED تا حدي جديد است و هنوز هم به طور كامل مورد استفاده قرار نگرفته است. به طور كلي اكثر مدل هاي بازار از نوع LED وجود دارد و دو مدل ديگر گزينه هاي محدود را دارند و فقط در چند سايه وجود دارند. اگر علاقه مند باشيد با يك بودجه محدود كنيد و سايز مشخص شود يك تلويزيون قطعاً LED بهترين گزينه است و از كيفيت كيفيت صفحه نمايش مشكلي نخواهيد داشت ؛ اما اگر از نظر بودجه مشكلي خريد يكي ديگر از دو مدل ديگر پيشنهاد نمي كند اما در حال حاضر QLED كمي از OLED بهتر است اما اين برتري كامل و همه جانبه نيست و تا حدي ترفند تبليغاتي نيز وجود دارد و مدل هاي بسيار محدود در بازار با اين فناوري وجود دارند.

 

تلويزيون هايسنس مدل 43B7101

 

 كيفيت صفحه

 

كيفيت صفحه نيز يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در انتخاب تلويزيون است و ممكن است اسامي مختلف شما را گيج كرده باشد. به طور كلي اگر بخواهيد به كيفيت اصلي موجود در بازار اشاره كنيد در حال حاضر دو كيفيت FULL HD و 4K بيشترين گستردگي را در بازار دارند. كيفيت UHD متفاوت است كه با 4K مشخص مي شود اما بايد آن را نيز با يكسان فرض كرد. كيفيت HD نيز هنوز در برخي از تلويزيون هاي كوچك (24 و 32 اينچ) بكار نمي رود. البته نام ديگر آن نيز در بازار وجود دارد مانند SUHD كه مخصوص تلويزيون هاي سامسونگ است و برابر با كيفيت 4k است. اگر قصد خريد تلويزيون اينترنتي داريد يعني 32 اينچ و پايين تر است كه شما فقط گزينه تلويزيون هاي HD است كه در اين سايز كيفيت خوب دارند و مشكلي نخواهيد داشت. در سايزهاي بزرگتر ديگر كيفيت HD وجود ندارد و بايد بين فول اچ دي و 4 K يكي را انتخاب كنيد كه اختلاف قيمت بين اين دو مدل به برند و سايز بسيار زياد يا كم باشد. به طور كلي كيفيت بهتر بهتر است اما اگر شما در صورتي كه اين فيلم را نشان مي دهد اگر كيفيت فيلم پخش مي شود برابر يا بيشتر از كيفيت تلويزيون باشد ، اگر كيفيت 4K مناسب باشد زيرا دليل آن اين است كه در داخل كشور پيدا كردن فيلم و ساير مواد نمايشي است با اين كيفيت بسيار سخت هست كه عملاً كارايي لازم است خود را ندارد. به طور كلي اگر بودجه شما محدود باشد و اختلاف بين قيمت بين دو كيفيت گفته شود ، كيفيت فول اچ كافي است و نيازي به هزينه اضافي ندارد. براي تلويزيون بزرگتر از 48 اينچ پيشنهاد مي كند براي جلوگيري از مشاهده پيكسل هاي تلويزيون سراغ كيفيت 4k برويد.

تلويزيون 43 اينچ سوني مدل 43W800G

 

 

 

تصوير سه بعدي

 

يكي ديگر از گزينه هايي كه در هنگام خريد تلويزيون وجود دارد ، سهبعدي بودن تلويزيون است. با توجه به كم بودن فيلم هاي باكيفيت سه بعدي در بازار و تجربه و با صحبت با خانواده هاي كه تلويزيون سهبعدي به طور كاملاً آزاد فقط در دو ماه اول خريد تلويزيون سه بعدي اين امكان را براي خانواده ها و به ويژه ويژگي هاي جديد آن فراهم مي كند و بعد از آن زمان ديگر ممكن است سالي باشد يك بار هم از اين توانايي استفاده از نشود ؛ اگر شما دنبال كننده حرفه اي فيلم هاي سه بعدي شما نيستيد و محدوديت بودجه را نيز داريد ، تلويزيون شما را خيلي ضروري و عملي نمي كند. اما اگر مشكل بودجه نداريد كه سه بعدي بودن تلويزيون ضروري نيست هر گونه امكان دارد كه انتخاب شما را محدود كنيد.

 

توانايي هوشمند

 

تلويزيون 65 اينج شيائومي مدل L65M5-5ASP

 

در مورد هوشمند بودن تلويزيون و ويژگي هاي آن بسيار مورد بحث است كه در مقالات ديگر به بررسي آن پرداخت مي كنيد. به طور كلي هوشمند بودن ، تلويزيون را به چيزي فراتر مي برد از يك تلويزيون تبديل كنيد و كارهاي مختلفي را با تلويزيون انجام داد ؛ اما اين ويژگي علاوه بر قطعاً هزينه هاي آن را نيز دارد. به طور كلي پيشنهاد ما اين است كه اگر مجبور باشيد اگر خيلي مشكل مالي نداشته باشيد و اطلاعات شخصي در اينترنت و فناوري در خانواده شما وجود داشته باشد ، اگر انتخاب كنيد كه تلويزيون شما را از نوع هوشمند خود انتخاب كنيد ، اما اگر اين گزينه محدود شود ، كار را براي راحت تر كردن شما و انتخاب شما براي انتخاب تلويزيون مناسب كند.

 

اندازه صفحه‌نمايش

 

يكي از سخت ترين گزينه ها در هنگام خريد تلويزيون انتخاب سايز مناسب است. در مقالات ديگري به تفسير به اين موضوع پرداخته است ؛ اما به طور خلاصه گفته است كه براي اتاقهاي كوچك يعني مساحت كمتر از 15 مترمربع سايز 32 اينچ و كوچكترين پيشنهاد پيشنهاد مي شود. براي مساحت بين 15 تا سي مترمربع سايز 43 اينچ و كوچكتر پيشنهاد مي كند و در صورت بزرگتر بودن سالن بايد سايه هاي بزرگتر خريداري شود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۵۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

شركت طراحي JVSG مدل هاي مختلف هايك ويژن را در نرم افزار طراحي سامانه دوربين مدار بسته خود اضافه كرد

شركت طراحي JVSG مدل هاي مختلف هايك ويژن را در نرم افزار طراحي سامانه دوربين مدار بسته خود اضافه كرد

هايك ويژن به عنوان شركت پيشرو در صنعت مدار بسته و ارائه كننده راهكارهاي خلاقانه سامانه نظارت تصويري در يك حركت هوشمندانه از پيش برنامه ريزي شده و به منظور پشتيباني بهتر دوربين هاي مدار بسته جديد خود از اكتبر 2017 با شركت JVSG به عنوان يكي از توليد كنندگان قدرتمند نرم افزارهاي طراحي سامانه دوربين مدار بسته شروع به همكاري كرده است.

از اين پس مشتريان، مصرف كنندگان و طراحان و همچنين تكنيسين هايي كه از محصولات  هايك ويژن   استفاده مي كنند قادر خواهند بود از ابزارهاي طراحي نرم افزار JVSG استفاده كنند و محصولات تحت شبكه سري هاي 2، 4 و 6 را بصورت مستقيم در نرم افزار استفاده كنند و از تجزيه و تحليل دوربين ها توسط نرم افزار JVSG استفاده كنند.

پارامترهاي تأثير گذار  دوربين مدار بسته   مانند رزولوشن، فاصله كانوني، زاويه ديد و… در اين نرم افزار در دسترس مي باشد، و اين مهم در اختيار طراحان قرار دارد تا با اضافه كردن اين دوربين ها در سايت خود به صورت دو و سه بعدي مدل سازي كنند و از خروجي نرم افزار مذكور استفاده كنند و بهترين راه حل ره به مشتريان خود ارائه نمايند. همچنين رويت زاويه ديد دوربين بر اساس مشخصات فني دوربين ها به طراحي سامانه بصورت بدون نقطه كور و يا با حداقل نقطه كور در سايت قابل دسترس مي باشد.

از ديگر موارد مهم كه توسط اين نرم افزار روي دوربين هاي هايك ويژن در دسترس مي باشد محاسبه ميزان پهناي باند هر دوربين، مجموع پهناي باند دوربين ها و همچنين ميزان حافظه ذخيره شده كل دوربين مدار بسته ها بر اساس ميزان روزهاي مشخص مي باشد كه در اين نرم افزار در دسترس مي باشد.

از سوي ديگر ارائه طرح و پيشنهاد فني تصويري به مشتريان كمك مي كند تا پوشش فضاهايي كه در آن نيازهاي نظارتي و حفاظتي دارند را، به بهترين نحو ممكن قبل از نصب دوربين ها ببينند و نسبت به تغييرات احتمالي جاي دوربين ها قبل از شروع عمليات نصب اقدام كنند. اين موضوع فرآيند دوباره كاري طراحان و تكنيسين هاي نصب را به حداقل مي رساند.

 

طراحي و جانمايي دوربين مداربسته در محل مورد نظر مشتريان كمك مي كند تا طراحي هاي خود را با روش هاي نوين انجام دهند و لذا هزينه هاي سامانه دوربين هاي مدار بسته مورد استفاده شان بهينه شده و در نتيجه به لحاظ قيمتي بهينه تر مي گردد.

مكس شويكو موسس JVSG راجع به دستيابي به اين توافق با شركت هايك ويژن گفت: بسيار خوشحاليم كه از مدل هاي جديد دوربين هاي تحت شبكه شركت حرفه اي هايك ويژن پشتيباني مي كنيم اين مهم با توجه به ميزان افزايش توليد و فروش سالانه هايك ويژن در دنيا و همچنين پايبندي اين شركت به تعهدات خود در مورد توليد محصولات با كيفيت و داراي فناوري روز دنيا بسيار براي ما مهم و حياتي به حساب مي آيد. با استفاده از ابزار طراحي دوربين هاي مدار بسته، مشتريان از تلفيق فوق العاده امكانات امنيتي مي توانند براي اجراي پروژه هاي خود بهره مند شوند.

بيشتر بخوانيد : دوربين مداربسته tvt

دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه هايك ويژن با رنج گسترده رزولوشن از 2 تا 12 مگا پيكسل در انواع مدل هاي دام، بولت و تورت فيكس لنز و وريفوكال در اين نرم افزار وجود دارند و مي توانند مورد استفاده قرار بگيرند. دسترسي به تمام ويژگي هاي اين دوربين ها از جمله انتخاب لنز، استفاده از قابليت ديد در شب، تحليل هوشمند، ذخيره سازي روي خود دوربين مدار بسته و يا مركز كنترل، تغذيه توسطه قابليت POE و يا آداپتور 12 ولت جهت عملكرد بهتر دستگاه روي اين نرم افزار طراحي در اختيار قرار گرفته است.

 

براي نصب دوربين مداربسته شما نياز به   نصاب دوربين مداربسته  ما به شما توصيه مي كنيم كه كار نصب دوربين مداربسته را به اشخاص و شركت هاي معتبر واگذار كنيد تا متحمل خسارات زماني و مالي نشويد.

درباره شركت هايك ويژن:

شركت هايك ويژن به عنوان يك شركت توليد كننده و صاحب سبك در زمينه تجهيزات دوربين مدار بسته در حال فعاليت مي باشد. توليد تجهيزات مدار بسته به روز و داراي تنوع مختلف و همچنين ارائه راهكارهاي هوشمند سامانه نظارت تصويري در حوزه هاي مختلف جزو فعاليت هاي اين شركت در دنيا مي باشد. تيم R&D قوي اين شركت، و توان فني بالاي آن توانايي توليد بر اساس نياز بازار و مشتريان مختلف در حوزه هاي متعدد را براي اين شركت فراهم كرده است. دوربين هاي مدار بسته، مركز كنترل دوربين مدار بسته، لنز، كاور و… برخي از توليدات اين شركت هستند همچين دستيابي به فرآيند ضبط تصاوير روي فضاهايي از قبيل Cloud، راهكارهاي ضبط بلند مدت روي حافظه هاي بسيار بزرگ و بسيار از موارد ديگر از ديگر فعاليت هاي شركت هايك ويژن مي باشد. علاوه بر صنعت نظارت تصويري، شركت هايك ويژن در نقشه راه بلند مدت خود وارد شدن در  صنايع ديگر از قبيل خانه هوشمند، اتوماسيون صنعتي، صنعت خودروي الكترونيك و رباتيك را در دستور كار دارد و تيم طراحي آن مشغول كار كردن بر روي اين مهم هستند. شركت هايك ويژن هميشه براي مشتريان خود اهميت ويژه اي برخوردار بوده است، تأسيس دفاتر فروش و ارائه خدمات متعدد در سراسر جهان جهت ارائه خدمت به مشتريان در كوتاهترين زمان ممكن از جمله فعاليت هايي است كه اين شركت بصورت جدي مشغول فعاليت روي آن است.

 

در باره شركت JVSG:

اين شركت در زمينه ارائه طراحي هاي نرم افزاري سامانه نظارت تصويري و ارائه تجزيه و تحليل هاي خاص آن مشغول فعاليت مي باشد و جزو شركت هاي پيشرو در اين زمينه مي باشد. ارائه به روزترين نرم افزاهاي طراحي و جانمايي سامانه نظارت تصويري بر اساس بهينه ترين مدل ها، توسط مهندسين مجرب اين شركت باعث شده تا هميشه جزو برترين هاي اين حوزه لقب بگيرد. نرم افزارهاي توليد شده توسط اين شركت داراي ظاهري ساده و آسان هستند و اين مهم كار كردن طراحان با نرم افزارهاي شركت JVSG را بسيار راحت مي كند. از نرم افزار طراحي اين شركت جهت ارائه طرح هاي بهينه بر اساس نيازهاي مشتريان در بيش از 120 كشور جهان بصورت مستمر استفاده مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۴۶ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

وام با سپرده طلا در بانك ملي

وام با سپرده طلا در بانك ملي

 

اين وام به ضامن، چك يا سفته نياز ندارد و طلا تنها ضامن وام است. البته اگر نيازي به وام نداريد و فقط مي‌خواهيد طلاي خود را براي نگهداري در بانك بگذاريد، 2.33? از ارزش كل طلا را براي بيمه و بسته بندي پرداخت مي‌كنيد و طلاي شما به بانك واريز مي‌شود و يك سند در هر زمان ارائه مي‌شود. شما مي‌خواستيد برويد و طلاهاي خود را بگيريد.

 براي هر گرم طلاي 17 يا 18 عيار كه وام گيرنده دريافت مي‌كند، مي‌توانيد 10 هزار تن وام دريافت كنيد. بنابراين براي بدست آوردن 2 ميليون تن بايد 200 گرم طلا به بانك بدهيد.

 نكته مهم اين است كه اين بانك فقط طلاي تزئيني را به عنوان ضمانت وام شما مي‌پذيرد و شما نمي‌توانيد سكه بگذاريد.

 براي دريافت وام بايد در سيبا حساب داشته باشيد. عدم وجود مطالبات معوق، شرط ديگر دريافت اين وام است. هنگام مراجعه به بانك كارت ملي براي پر كردن مدارك خود، حتماً با يك عكاس همراه باشيد.

بازپرداخت وام با سپرده طلا در بانك ملي:

 

https://talaparsi.ir/%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac/

وام‌هاي داراي سپرده طلا نزد بانك ملي: وام‌ها به هيچ عنوان به صورت اقساطي بازپرداخت نمي‌شوند. وام گيرنده بايد كل وام را پس از يك سال به بانك بازپرداخت كند و طلا را بازپرداخت كند، بدون اينكه ماهيانه اقساط آن را پرداخت كند.

 

اما اگر به دلايلي وام گيرنده قادر به بازپرداخت وام نباشد، مي‌تواند با پرداخت هزينه سالانه 11? از كل وام، كه مي‌تواند حداقل براي 4 سال تمديد شود، به بانك مراجعه و وام را براي يك سال ديگر تمديد كند..

 

سرعت گرفتن وام با سپرده طلا در بانك ملي:

به دليل محدوديت منابع افراد براي دريافت وام جعلي، بايد سه يا چهار ماه در صف منتظر بمانند اما به دليل اينكه شرايط دريافت وام در بانك‌هاي ديگر بسيار سخت شده است. مردم ترجيح مي‌دهند طلاي تزئيني خود را براي دريافت اين وام در بانك بگذارند، گرچه ارزش طلا بسيار بالاتر از وام دريافتي است.

افرادي كه مي‌خواهند با وام گرفتن طلا از بانك كارگشايي وام دريافت كنند مي‌توانند به يكي از شعب اين بانك در خيابان مولوي مراجعه كنند. با ورود به بانك با 2 خط زرد و قرمز مواجه خواهيد شد. خط قرمز به معناي گرفتن وام است و خط زرد به معناي تسويه وام است.

 

با پيروي از دو خط از ابتداي شعبه، وي مشتريان را با مراحل مختلف دريافت و بازپرداخت وام در ازاي وام‌هاي طلا آشنا مي‌كند. اگر فرآيند ارزيابي طلا به درستي انجام شود، طلاي مشتري بسته بندي و لاك مي‌خورد. مشتري پس از گذراندن اين مرحله به پيشخوان پرداخت مراجعه كرده و وام خود را بهمراه قرارداد اصلي دريافت مي‌كند.

 

طبق گفته رئيس شعبه و مردم، روند وام 30 دقيقه طول خواهد كشيد.

 

ارائه بانك كارگشايي براي وام‌هاي داراي سپرده طلا در بانك ملي:

خوشبختانه اكثر مشتريان از كار اين بانك راضي هستند اما مشكل آنها در ميزان وام پرداختي توسط بانك كارگشايي عمدي است. بيشتر مشتريان اين بانك وقتي نياز فوري به وام دارند، مي‌آيند اما از مبلغي كه براي طلاي خود دريافت مي‌كنند راضي نيستند.

به گفته رئيس شعبه كارگشاي، بسياري از افراد براي دريافت وام‌هاي 100000 يا 200،000 تني به شعبه مراجعه مي‌كنند، اما طبق قانون فعلي امكان افزايش مبلغ اين وام توسط بانك وجود ندارد.

در نهايت، اگر بانك مركزي اجازه دهد سقف اعتبار را براي بانك افزايش دهد، كار بسياري از افراد كارساز خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۴:۵۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

تاريخچه زعفران در ايران

تاريخچه زعفران در ايران

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد.

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد. اين كلمه در زبان‌هاي مختلف به شكل‌هاي گوناگون تلفظ مي‌شود. در پشتو و عربي "زعفران" ، در زبان‌هاي فارسي و تركي "Zefrun" ،  در زبان انگليسي "saffron"، در زبان اسپانيايي " azafr?n"، در زبان ايتاليايي "zaferano"، در زبان هندي "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ مي­شود. در زبان سرياني كُركُم يا كَركُم ، ابوريحان بيروني ضمن وصف زعفران و نام‌هاي آن در زبان‌هاي مختلف مي‌گويد زعفران را به رومي اينخوس و قرقو، جالينوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 كارشناسان معتقدند كه زعفران اولين بار در كشورهاي يونان، ايران، تركيه و افغانستان رشد كرده است. به روايتي ديگر، پيدايش نخستين مزارع زعفران در جهان در نواحي همدان و كرمانشاه، تفرش و برخي از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ري نيز شهرت زيادي پيدا نمود اما با حمله مغولان كشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن كشت زعفران در بيرجند و قائنات شروع شد كه تا امروز هم ادامه دارد و بسيار شهرت يافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشيان توليد زعفران در ايران قابل توجه بوده به طوري كه روزانه در دربار دومينه (حدود يك كيلوگرم) زعفران استفاده مي‌شد. كاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رايحه انواع خوراكي‌ها مانند تزئين كلوچه، شيريني و نان و همچنين در ساخت روغن‌هاي آرايشي بوده است. اين روغن‌ها همانند كرم‌ها يا ماسك‌ها امروزه نيز جهت زيبايي و لطافت پوست استفاده مي‌شوند. مستندات و شواهد تاريخي حاكي از اين است كه از زعفران براي عطر و بخور جهت خوشبو كردن فضاي كاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نيز استفاده مي‌كردند. در سنگ نگاره‌هاي تخت جمشيد نيز جلوي داريوش دو بخوردان براي استفاده از عطر و بخور در كاخ‌هاي پرسپوليس كنده‌كاري شده است.

 

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

در عصر ساسانيان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهاي كرمانشاه و همدان وارد كشور خود نمودند و مورد استفاده‌هاي خوراكي و غيرخوراكي قرار مي‌گرفت.  محلول زعفران گاهي به عنوان استامپ براي درج علامت بازرگاني بر روي محموله‌هاي تجاري و يا زدن نقش علامت كشتارگاه بر روي گوشت گوسفندان و يا به عنوان خوشبو كردن پيكر مردگان پس از غسل ميت، تحرير خوشنويسي بر روي پوست آهو، آراستن نسخه‌هاي خطي و نوشتن عناوين يا تحرير حاشيه‌ها، رنگ كردن پارچه‌ها، قالي‌ها و ... كاربرد داشت.

در عصر قاجاريه هم همچون عصر هخامنشيان علاوه بر مصارف غيرخوراكي از زعفران استفاده‌هاي خوراكي هم مي‌كردند و در آماده كردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطي، يخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستني كاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارويي نيز استفاده مي‌شده است.

دانشمنداني همچون بخارايي، ابوعلي سينا، بغدادي، خراساني و بسياري از پزشكان ايراني- اسلامي از آن در توليد روغن‌ها، مواد آرايشي و ماسك‌هاي زيبايي استفاده مي‌كردند.

شاعراني همچون فردوسي و نظامي گنجوي در اشعار خود به خوشبو كردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. براي مثال نظامي در اشعار خسرو و شيرين، اينگونه بيان مي‌كند: "زخار و خاره خالي كن ميانش      معطر كن به مشك و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌هاي گذشته به عنوان ماده‌اي خنده‌آور، مفرح و شادي‌آور، تقويت‌كننده عروق، تقويت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسي كهن ايراني و اسلامي شناخته شده است. پزشكان قديمي همچنين جهت درمان بيماري‌هايي همچون ماليخوليا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسكن و خواب‌آور، تسكين دردهاي قاعدگي و تنظيم عادات ماهانه زنان، ضدعفوني‌كننده، تسهيل در زايمان، و جهت درمان بيماري‌هاي دستگاه گوارش، دستگاه تنفسي، چشم وگوش و ... از زعفران بهره مي‌گرفتند و در نسخه هايي تجويزي، زعفران تركيب اصلي دارو بود. در آن زمان براي شستشوي چشم، از محلول جوشانده نيمه گرم (ولرم) زعفران استفاده مي‌كردند چون خاصيت ضد عفوني كنندگي داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابريشمي؛ "زعفران از ديروز تا امروز"؛ انتشارات اميركبير؛ سال 1389.

-          وبسايت رسمي فروشگاه اينترنتي بهرامن        

منبع : ساعت24                                                                                          

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۷:۴۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

احراز هويت حضوري كارنامه

 

احراز هويت حضوري كارنامه

 

اين روزها بورس بازار داغي است و تعداد كاربران بورس اوراق بهادار افزايش يافته است. بيشتر افرادي كه ممكن است فقط نام بورس اوراق بهادار را در گذشته شنيده باشند ، اكنون با بسياري از اصطلاحات و اصطلاحات بورس اوراق بهادار آشنا هستند ، در صورت انتخاب يا تغيير ، احراز هويت رو در رو يا رو در رو ، كد سهام و سهام و غيره. با اين حال ، هنوز كساني هستند كه با روش ثبت نام ، كد بورس اوراق بهادار و احراز هويت آفلاين آشنا نيستند. در اين مقاله ، نحوه تأييد اعتبار آفلاين را بررسي كنيد.

چندين روش محبوب براي سرمايه گذاري در كشور ما وجود دارد. وي بيشتر سرمايه گذاري در بازارهاي املاك و مسكن ، طلا ، ارز ، مسكن ، زمين و ... را ترجيح مي داد اما در بلند مدت به دليل رشد چشمگير بازار سهام ، اين واردات به بورس تبديل مي شوند و در اين بازار فعاليت مي كنند زيرا باعث افزايش سود مي شود ، توانايي نقدينگي بالاتري نسبت به بازار مسكن و امنيت بيشتري نسبت به بازار طلا و ارز دارند. به دليل استقبال مردم ، دولت خدمات شما را در سال 1399 به اين گروه از سرمايه گذاران جديد ارائه مي دهد تا كد بورس را به راحتي كنترل كند و در صورت ثبت نام و احراز هويت ، حضوري وجود ندارد.

 

به طور كلي ، احراز هويت به دو روش حضوري و غير حضوري انجام مي شود:

 

احراز هويت حضوري ، كه در اين روش با داشتن كد رهگيري و اسناد شناسايي به يكي از دفاتر پيشخوان دولت از بين مي رود و اثر آن را ثبت و ثبت كرده است. در اين روش احراز هويت و شناسايي ساجام به روشي عملي انجام مي شود.

احراز هويت آفلاين ساجام از طريق يكي از برنامه هاي مورد نياز سيستم ساجام انجام مي شود. برنامه را روي تلفن همراه خود نصب كنيد ، پس از وارد كردن كد رهگيري و كد ملي ، تصوير خود را در بخشي از برنامه كه گزينه اي براي ضبط تصوير وجود دارد ، ثبت كنيد. توجه داشته باشيد كه اين تصوير بايد در يك فضاي روشن و براي زنان با حجاب كامل گرفته شود.

احراز هويت حضوري هر رزومه مراحل خاص خود را دارد.

آگاهي چگونه كار مي كند؟

براي ورود به بورس سهام فقط نياز به داشتن كد معلم براي دريافت كد سهام داريد. شما بايد از بستر اطلاعاتي استفاده كنيد كه كارگران براي خريد و فروش آنلاين سهام استفاده مي كنند. اين فضا يك سيستم آنلاين كارآمد است.

 

وظيفه اصلي كارگزاران ايجاد اين فضا و بستر اطلاعاتي است. به عنوان يك ويژگي خاص مانند آگاهي از فروشگاه ، بيش از بستر معدني ، خدمات و ساير امكانات براي راحتي كاربران. خدمات استفاده از كد سهام آزاد ، كلاسهاي آموزش حضوري و مجازي بورس اوراق بهادار ، ارائه بسته آموزش بورس ، ثبت نام در ساجام و استفاده از سيستم اكسپرس فروشگاه و احراز هويت خارج از سايت كارخانه كارخانه ... نمونه هايي از اين موارد است. از اين.

 

در سيستم اكسپرس مطلع ، اجباري و بدون نياز به پرداخت ، ثبت ساجام و عملكرد پرداخت مي شود. براي اين كار به آدرس ex.agah.com مراجعه كرده و بر روي گزينه "ثبت نام كد تبادل رايگان" كليك كنيد. شماره تماس پس از ثبت كد ملي ، كد استفاده شده از طريق پيام كوتاه را در كادر مربوطه مي نويسد تا توسط طرف مقابل ثبت شود. بعد از فرمول اطلاعات مالي ، هويت و ارتباطات و ... براي نشان دادن در چهره احمد. با پر كردن ساير اطلاعات ، فرم هاي ديگر هم در Sajam و هم در تبليغات ثبت نام ادامه مي يابد. پس از ثبت اطلاعات ، دو كد رهگيري از طريق پيام كوتاه دريافت كنيد. سرانجام ، براي احراز هويت بايد به پيشخوان ها يا شعب دولت برويد.

 

در صورت مراجعه حضوري ، در صورت انجام احراز هويت Sajam و استفاده از صورت ، اما اگر قصد انجام اين فرايند را به صورت حضوري داشته باشيد ، مراحل متفاوت خواهد بود. براي احراز هويت و تأييد ويژگي دو مرحله جداگانه وجود دارد و هر مرحله بايد از طريق سيستم انجام شود. براي احراز هويت غيرحضوري ، نمايه آگاه شروع به ثبت نام مي كند و احراز هويت SJAM را طبق مراحل زير انجام مي دهد:

 

مرحله ثبت نام در ساجام و احراز هويت حضوري آن

براي كد سهام و فعاليت در بورس سهام ، ما بايد ثبت نام كنيم و احراز هويت حضوري نشان مي دهد فروشگاه در سيستم SJAM ثبت نام نمي كند. براي ثبت سجام آدرس sejam.ir را وارد كرده و گزينه name را انتخاب كنيد. سپس ، به ترتيب شماره تماس ، كد ملي و پرداخت آنلاين را ثبت كنيد و فرم هايي را كه شامل اطلاعات كامل است ، مانند ساير موارد در شناسنامه ، آدرس و كد پستي ، شماره حساب بانكي به شماره شبا و غيره پر كنيد. .

 

اگر با اطلاعات بانكي ثبت شده يا ثبت نام و غيره مغايرت داشته باشيد ، اگر كد پيگيري را به شماره تلفن همراه ارسال كنيد ، موارد ديگر را بررسي مي كند. احراز هويت خود را به صورت احراز هويت حضوري يا حضوري با اين كد ويژه انجام دهيد. براي احراز هويت حضوري ، همراه با اسناد ، به وضوح ذكر شده است كه وي به يكي از دفاتر پيشخوان دولت مراجعه كرده و ثبت نام را با كمك مسئول تبليغات به اتمام رسانده است.

https://www.entekhab.ir/fa/news/606533/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۰۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

دانلود آهنگ اي اي اي اف اف

دانلود آهنگ اي اي اي اف اف

هم اكنون لذت ببريد با دانلود آهنگ تركي «اي اي اي اف اف» به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

دانلود آهنگ  اي اي اي اف اف

Download New Music: ?lqar Daniz – Ay Ay Of Of With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: ?lqar Daniz
نام آهنگ:

اي اي اي اف اف

منبع :  https://isongs.ir/%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81-%D8%A7%D9%81/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۲۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

كليك و بازديد گوگل براي سئو چقدر مفيد است

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۳۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر گفت: تمامي بانك‌هاي كشور خدمات يكساني ارائه مي‌كنند اما بانك شهر براي پيشرفت نبايد در سايه ديگر بانك‌ها قرار مي‌گرفت.

به گزارش فاطمه تفقدي خبرنگار اقتصادي خبرگزاري موج؛ توسعه بانكداري الكترونيك نياز نسل امروز جامعه ماست و با تبديل‌شدن ابزارهاي فيزيكي به ابزار مجازي، مشتريان در حال انتخاب سرويس‌هاي مبتني بر فضاهاي مجازي الكترونيك هستند. ازاين‌رو بانك شهر در اقدامي نوين طي سال‌هاي اخير توانست با تكيه‌بر شعار نوآوري در خدمت فعاليت خود را در اين عرضه آغاز و با ارائه خدمات متنوع در حوزه بانكداري تحولات زيادي را در سيستم بانكداري كشور به وجود آورد. مدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهر نت بانك شهر بابيان اينكه در حال حاضر ?? شهر نت بانك شهر در شهر تهران وجود دارد افزود: از اين ?? شهر نت تنها ?? در سطح شهري تهران قرار دارند و شهر نت‌هاي شوش و برج ميلاد با رفع مشكلاتشان اصلاح شدند. محمدرضا جاويدي توضيح داد: پيشخوان‌هاي چندمنظوره شهرنت با اتكا به تكنولوژي‌هاي نوين نرم افزايي به‌صورت ?? ساعته بخشي از خدمات بانكي و ارزش‌افزوده را به مشتريان ارائه و فراهم كرده است.   *شهرنت هاي بانك شهر سد معبري براي شهروندان ايجاد نكردهمدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهرنت با اشاره به اينكه براي احداثشهرنت هاي بانك شهر يك كميته فني بر انجام پروژه نظارت دارد اظهار داشت: برخي از رسانه‌ها مدعي بر اين شدن كه نصب شهرنت ها در سطح پياده‌روها سد معبر مي‌كند درحالي‌كه كميته خود بانك و شهرداري بر اين موضوع نظارت مي‌كنند. به گفته اين مسئول بانك شهر تفاهم‌نامه‌اي با نيروي انتظامي صورت داده و پليس تمامي شهرنت هاي پايتخت را ازلحاظ امنيتي ايمن كرده تا مشكلي براي شهروندان پيش نيايد. وي تصريح كرد: كيسك‌هاي شهرنت بانك شهر در ابعاد ?*? و برخي كمتر از نيم متر هستند و توانسته‌ايم از فضاي مرده پياده روها استفاده كافي براي شهري با تكنولوژي‌هاي روز را انجام داديم. جابري توضيح داد: بعد از ايرادات اعضاي شوراي شهر نسبت به ايجاد سد معبر توسط اين كيوسك‌ها، اقدام به بازبيني جانمايي اين كيوسك‌ها كرديم و كيوسك شعبه پاسداران حذف و كيوسك ميدان شوش و برج ميلاد نيز جانمايي‌اش جابه‌جا شد تا مشكل سد معبر و احتمال سد معبر رفع شود.*شهر نت‌ها بانك شهر كپي‌برداري از هيچ نمونه خارجي نيستمحمدرضا جاويدي با اشاره به اينكه كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد گفت: بانك شهر در ايجاد شهر نت‌ها سعي كرده آينده‌نگري كنيد حتي نمايندگان بانك‌هاي خارجي و معتبر اروپايي، كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد حتي يكي از مديران بانك‌هاي اروپايي به شوخي پس از بازديد از اين كيوسك‌ها عنوان كرد كه مي‌خواهد ايده ما را درخصوص شهر نت‌ها بدزدد! به گفته جاويدي سعي داريم با ارائه خدمات خاص نسبت به جذب مشتري بيشتر اقدام كنيم و دقت داشته باشيم تا مثل كشورهاي ديگر بتوانيم شعب بانكي را كمتر و نصب كيوسك‌هاي ?? ساعته اقدام كنيم.*سراي محله به كمك فرهنگ‌سازي و تبليغات شهرنت ها مي‌آيدرئيس مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاري موج، مبني بر آموزش شهروندان و فرهنگ‌سازي اقشار مختلف جامعه توضيح داد: در ايام عيد نوروز شهرهاي اصفهان، تبريز، شيراز و مشهد بيشترين استقبال را از شهرنت هاي بانك شهر را داشتند و ما هم از فضاي تبليغات براي آگاهي سازي اذهان عمومي به نحو احسنت استفاده كرديم.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

فرشاد فخيمي ياد آورشد: بانك شهر براي آموزش و اطلاع‌رساني‌هاي لازم را كرده ولي باز درصدد آموزش بيشتر هستيم تا تمام افراد جامعه با اين سيستم و تكنولوژي روز بانكي مطلع شوند، از همين رو در كيوسك‌هاي شهر نت سيستم واي فاي گذاشته بوديم تا مراجعه كنده با ورد به شهرنت ها بلوتوثرا فعال و برنامه آموزش را دانلود كند وي با اشاره به همكاري كه بانك شهر با شهرداري تهران قرار است انجام دهد؛ تصريح كرد: سرانه‌هاي محله براي آموزش به عموم مردم انتخاب‌شده‌اند تا از اين طريق آموزش از فضاي مجازي بانك شهر به مردم داده شود. به گفته اين مسئول بيشترين استقبال مردم در ماه رمضان و فصل گرم تابستان بالخصوص استان‌هاي جنوبي كشور بوده.*فعاليت ??? كيوسك شهر نت در سراسر كشورمدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر يادآور شد: تصور نكنيد كه بيشتر كيوسك‌ها در تهران است بلكه در شهرهايي همچون شيراز، گيلان، مازندران، اصفهان، تعداد كيوسك‌هاي شهر نت بيشتر از تهران است و ميزان رضايتمندي مردم نيز بيشتر است. جاويدي ادامه داد: براي ايجاد هر كيوسك، ??? تا ??? ميليون تومان اعتبار لازم است و اين در حالي است كه تنها در ?? كيوسك بانك شهر، خود بانك مستقر است و در فاز دوم نيز ?? دستگاه خود بانك ديگر كه عمليات افتتاح حساب و… را انجام مي‌دهند، به‌زودي نصب خواهد شد. مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر اضافه كرد: مشتريان مي‌توانند بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك‌ها كه برخي به‌صورت ?? ساعته فعاليت دارند از خدماتي نظير:

  1. صدور آني كارت هديه
  2. دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر
  3. خدمات مبتني بر كارت
  4. واريز وجه به‌حساب و ساير خدمات قابل‌ارائه بر روي خودپردازها استفاده كنند و در صورت بروز هرگونه مشكل در لحظه و ازطريق ارتباط صوتي / تصويري زنده با سامانه مركز تماس مشتريان اقدام به طرح سؤال و رفع مشكلات مربوطه كنند.

و همچنين از طريق دستگاه خود بانك(VTM) موجود در پيشخوان‌هاي شهرنت بانك شهر، اين امكان ميسر مي‌گردد تا مشتري به‌صورت آنلاين با رئيس شعبه مجازي در ارتباط باشد و درخواست‌هاي بانكي خود را به‌صورت غيرحضوري انجام دهد.

  1. افتتاح حساب و صدور كارت نقدي
  2. انتقال وجه بين سپرده‌ها و انتقال وجه بانكي
  3. اعلام مفقودي و مسدودي كارت
  4. صدور اينترنتي كارت هديه
  5. پرداخت اقساط تسهيلات بانك شهر
  6. مسدود كردن اينترنت بانك و همراه بانك
  7. انتقال وجه ساتنا
  8. انتقال وجه پايا
  9. صدور گواهي تمكن مالي
  10. صورتحساب فارسي و لاتين
  11. صدور ضمانت‌نامه بانكي، صدور واحدهاي سرمايه‌گذاري آرمان‌شهر

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۴:۵۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)