فضولی فضولی .

فضولی

معرفی بهترین برندهای لنت ترمز برای ماشین های چینی و ایرانی

معرفی بهترین برندهای لنت ترمز برای ماشین های چینی و ایرانی

بهترین زمان تعویض لنت ترمز

 

با توجه به وجود اصطکاک پی در پی ترمزگیری، لنت ترمز فرسوده شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. زمان تعویض لنت ترمز به عوامل بسیاری همچون نوع رانندگی، نوع خودرو، تعداد سرنشینان، مسافت، میزان استفاده از خودرو و… بستگی دارد. به صورت کلی لنت ترمزهای باکیفیت پس از 80 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارند. البته لنت‌های بی‌کیفیت بسیاری در بازار به فروش می‌رسد؛ در نتیجه بهتر است هر 20 هزار کیلومتر نسبت به بررسی لنت ترمز خود اقدام نمایید. با تمام شدن لنت ترمز صداهایی مانند سوت کشیدن و خرخر کردن شنیده شده و خبر از زمان تعویض لنت می‌دهد.

راهنمای خرید لنت ترمز ماشین

 

پیش از خرید لنت ترمز بایستی از ویژگی‌های لنت ترمز خوب آگاهی داشته باشید. در نتیجه برای خرید لنت ترمز حتما به موارد زیر دقت داشته باشید:

حرارت

 

سرعت بالای خودرو سبب شده تا بین لنت‌های ترمز و دیسک‌های چرخان اصکاک و در نتیجه گرما تولید شود. بدین رو لنت خریداری شده بایستی در مقابل گرما و حرارت مقاوم باشد. بهترین لنت ترمز، لنتی است که بتواند گرما را از خود دور کند و در مقابل حرارت مقاومت بالایی نشان دهد. همچنین بایستی وزن لنت‌ها پایین باشد تا کارایی بهتری داشته باشد. لنت ترمز‌های سرامیکی علاوه بر وزن پایین، مقاومت بالایی مقابل گرما دارند.

سروصدا

 

لنت مورد نظر نباید حین ترمزگیری از خود صدای بسیاری منتشر کند. سروصدای زیاد کیفیت رانندگی را کاهش می‌دهد. لنت ترمز فولادی و برنزی در مقابل حرارت مقاوم بوده اما سروصدای بسیاری از خود منتشر می‌کنند. در مقابل لنت‌های سرامیکی سروصدای بسیار کمی دارند.

دوام

 

لنت ترمز ارگانیکی و نیمه فلزی ماندگاری کمی داشته و به سرعت نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. بهترین لنت ترمز خودرو، لنتی است که طول عمر بالا و دوام مناسبی داشته باشد و به سرعت نیاز به تعویض پیدا نکند. لنت سرامیکی از جمله لنت‌هایی است که طول عمر مفید و دوام بالایی دارند.

https://shorturl.at/iNPQ1

راهنمای خرید لنت ترمز ماشین

 

لنت ترمز از مهم‌ترین قسمت‌های سیستم ترمز خودرو بوده و فروشگاه اینترنتی اکسپرس یدک لنت ترمز جلو و عقب را با بهترین کیفیت و قیمت برای تمامی ماشین‌های چینی فراهم نموده است. پیش از ثبت سفارش می‌توانید از مشاوره رایگان اکسپرس یدک استفاده کرده و این لوازم یدکی ماشین چینی را با بهترین شرایط تهیه کنید. توجه داشته باشید که نباید از خرابی لنت ترمز بگذرید و در صورت مشاهده‌ی علائم خرابی لنت ترمز خودرو بایستی نسبت به تعویض سریع آن اقدام نمایید.

 

https://open.mit.edu/profile/01HM1KCYZKD0JG7BYBDV9NN2P6/

https://gitlab.ifam.edu.br/MelodyPerez1

https://nationaldppcsc.cdc.gov/s/profile/0053d0000045IRCAA2

https://coactuem.ub.edu/profiles/MelodyPerez1/activity?locale=en

https://entrance-exam.net/forum/members/melodyperez1.html

https://cemar.edu.pe/perfil/MelodyPerez1/ajustes/informacion/

https://www.bls.gov/bls/exit_BLS.htm?url=https://bazar-yadaki.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۲۸ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)