فضولی فضولی .

فضولی

سقف های سقف شیروانی سفالی و طرح سفال

سقف های سقف شیروانی سفالی و طرح سفال

 

حتما تاکنون سقف های سقف شیروانی شیبدار و سفالی را بیشتر در مناطق شمال کشور زیاد دیده باشید. استفاده از این سقف ها امروزه در مناطق شهری در سراسر کشور رونق چشمگیری به خود گرفته است و با استقبال بی نظیر طیف وسیعی از مردم مواجه گشته است. سقف سقف شیروانی شیبدار و سفالی جلوه ای نوین به خانه ها بخشیده و سبب زیبایی خیره کننده نمای ساختمان ها شده است. همانطور که می دانید؛ سقف منازل مسکونی می تواند حیات و ممات شما را تحت تأثیر مستقیمی قرار دهد. به این صورت که اگر سقف منازل مسکونی شما مستحکم با رعایت تمامی نکات ایمنی ساخته شود، می تواند شما را در برابر انواع باد و باران و برف یا حوادث طبیعی محفوظ نگه دارد و در زیر سقف منزل خویش با آرامش خیال به زیست خویش ادامه دهید. اما در صورتی که نکات ایمنی به طور کامل در سقف ها رعایت نگردد، ممکن است حوادث غیر مترقبه ای را برای شما در پیش داشته باشد که جبران آن ها بسیار سخت و در برخی موارد حتی جبران ناپذیر است. به همین علت استفاده از سقفی مناسب و مستحکم نقش اساسی و مهمی را در حفظ جان شما ایفاء می کند. سقف سقف شیروانی شیبدار و سفالی به گونه ای از سقف های منازل گفته می شود که در ادامه درصدد آن هستیم تا بیشتر با آن آشنا گردیم.

طریقه ساخت سقف پلی کربنات بی رنگ ( بخش اول )

 

معمولا سازه های فلزی و آهنی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد .

همین مسئله هم به طریق خود ارزش دوبرابری به آن ها بخشیده و زیبایی خاص و جذابی را به محیط اطراف خود می بخشند.

ورق های نشکن و ضد ضربه و نورگیر سقف پلی کربنات شفاف  در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار زیادی را به خرج می دهند.

که این ویژگی های خوب به هنگام ساخت و تولید این مدل از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این سبک از سقف ها به گونه ای بوده است. که بسیار شفاف بوده و میزان زیادی از نور را از خود عبور می دهند.

پوشش طراحی شده در سقف پلی کربنات نیز خیال شما را آسوده خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

آردواز چه ویژگی هایی دارد؟

 

البته که این مصالح ویژگی های بیشماری دارد. اگر شما هم میخواهید از این مصالح در ساختمان سازی خود استفاده کنید بهتر است که با ویژگی های آن آشنا شوید.سقف کاذب و زیبای آردواز سردرب در برابر آلودگی مقاوم است

گاها دیده می شود که از مصالحی در ساختمان سازی استفاده می کنیم که کثیف می شوند. در این حال تصور می کنیم که این مصالح کیفیت لازم را ندارند و برای شما مشکل ساز خواهند شد. دقت داشته باشید که گرد و غباری که بر روی نمای ساختمان می نشیند اغلب نمای ساختمان را نازیبای خواهد کرد. بارش برف و باران نیز از جمله مواردی است که باعث می شود نمای ساختمان شما به طور کامل پوشیده شود. در این حال رگه هایی از مواد تیره و همچنین کثیف در نما خود را نشان خواهند داد که به طور حتم نمیخواهید با آنها رو به رو شوید. مسلما پس از چندین بار تکرار این موضوع، نمای ساختمان شما به طور کل خراب خواهد شد و دیگر زیبایی از آن باقی نخواهد ماند. سقف کاذب و زیبای آردواز چتری یکی از مصالحی است که شما میتوانید آن را برای حفظ نمای ساختمان خود استفاده کنید. در واقع در این روند میتوانید جلوه زیبایی به ساختمان خود بدهید. این نوع از مصالح ها معمولا به صورت تنها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک پوشش عالی برای ساختمان به شمار می آیند. برای نماهای آجری هم میتوانید از این نوع مصالح ها استفاده کنید و علاوه بر زیبایی، دوام و امنیت ساختمان خود را نیز دو چندان کنید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۵۸ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)