فضولي فضولي .

فضولي

موارد رايج زخم معده كه مي توانند دردناك باشند :

موارد رايج زخم معده كه مي توانند دردناك باشند :

يكي ديگر از موارد بسيار رايج كه مي تواند منجر به زخم معده شود، استفاده طولاني از داروهاي مسكن مانند ناپروكسن سديم، ايبوپروفن و آسپرين است كه پرستار  سالمند زخم معده اي بايد از اين موضوع آگاه باشد و توصيه هاي لازم را انجام دهد. علي رغم اعتقاد عمومي، خوردن غذاي تند و يا تنش در واقع منجر به ايجاد زخم معده نمي شود. با اين حال، اين شرايط مي تواند زخم معده را كه پيش از اين پيشرفت كرده، بدتر كند. برخي از عوامل خطرساز كه باعث افزايش احتمال ابتلاي سالمند تحت نظر پرستار سالمند  زخم معده  اي مي‌شود.

 

پرستاري از سالمند زخم  معده اي و سيستم گوارشي ، مصرف سيگار و مصرف طولاني مدت مشروبات الكلي :

در حالي كه بسياري از افراد مبتلا به زخم معده هيچ علائمي را تجربه نمي كنند، درمان آنها به درستي انجام نمي‌شود و مي تواند منجر به انواع مختلفي از مشكلات جدي شود، از جمله خونريزي داخلي، انسداد دستگاه گوارش و عفونت هايي كه براي سلامتي و رفاه سالمند خطرناك است.

https://clck.ru/38j8hA

يكي از بهترين تصميمات است كه اطرافيان سالمند مي توانند براي آنها در طول مسير مراقبت از والدين خود (همان سالمند) با انجام دهند استخدام پرستار سالمند است. ارائه دهندگان خدمات مراقبت از خانه سالمند مي تواند با يك سالمند در برنامه به دقت برنامه ريزي شده اي همراه باشد كه با نيازها، چالش ها و محدوديت هاي سالمندان سازگار باشد به نحوي كه براي آنها مناسب باشد. اين به اين معني است كه آنها مي توانند از اين شيوه زندگي طراحي شده توسط پرستار سالمند، لذت ببرند كه در عين حال كه فعال و مشغول هستند، اما امن، راحت و سالم نيز هستند.

 

زخم معده جز بيماري هاي شايع  همه دوران مخصوصا دوران سالمندي است. اين بيماري به اكثر پرستاري ها  از سالمند زخم معده اي به ميزان خوبي به درمان پاسخ مي دهد اما اگر به آن توجه نشود و ناديده گرفته شود باعث ايجاد مشكل براي سالمند و  فرزندان وي مي گردد.

http://surl.li/qizsg

يك روش رايج براي كاهش دردهاي ناشي از بيماري‌هايي مثل كمر درد ، مصرف مسكن‌هايي مثل بروفن، ژلوفن و ‌ديكلوفناك است. اما سالمندان بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه، مصرف مسكن‌ها ريسك ايجاد زخم و خونريزي در معده و كل سيستم گوارشي را افزايش مي دهد و پرستاري از سالمند زخم معده اي را سخت تر و دشوارتر مي كند.

 

علائم اين بيماري (زخم معده و سيستم گوارشي) در بيشتر افراد به خوبي  قابل تشخيص نيست مخصوصا در سالمندان، به صورتي كه از هر 30 بيماري، يك بيمار كه دچار خونريزي از زخم شده ، هيچ درد شديد و غير قابل تحملي را احساس نمي‌كند. زخم معده در اثر تماس با اسيد معده باعث درد در بيمار با سيستم گوارشي حساس و مستعد زخم معده با پيشينه وراثتي مي‌گردد. اما برخلاف تصور عموم  خونريزي زياد و غير قابل كنترل از زخم معده ، اثر اسيد معده را كاهش داده و تا حدودي درد را  به خوبي پنهان مي سازد.

 

درمان زخم معده و سيستم گوارشي

 

پرستاري از  سالمند زخم معده اي و پرستار دوره ديده  مي تواند يك دوره مراقبتي و پشتيباني جهت كمك و تشويق كاملا منحصر به فرد براي شخصيت، اهداف و باورهاي سالمندان طراحي كند تا آنها بتوانند شيوه زندگي خود در طول سال هاي پس از آن به گونه اي كه دوست دارند و لايق آن هستند با كمك پرستار سالمند بگذرانند.

 

هنگامي كه بحث كمك به سالمندان  و پرستاري از سالمند زخم معده اي در مقابله با بيماري هاي چالش برانگيز و سخت مانند زخم معده مطرح است، پرستار سالمند زخم معده اي مي‌تواند به آنها كمك كند تا شرايط خود را درك كنند، مطابق با داروهاي خود و دستورالعمل ها براي شيوه زندگي كه توسط پزشك آنها مطرح شده است رفتار كنند، و همچنين پرستار سالمند حمايت و تشويق لازم براي كمك به سالمندان در حفظ كيفيت زندگي خود در حالي كه با بيماري مقابله مي‌كنند را برايشان فراهم مي‌كند.

 

https://www.metal-archives.com/users/KurtisMclea2

http://www.nfomedia.com/profile?uid=rOhZeeH

https://hrjobs.lattice.com/employers/2737029-kurtismclea2

https://photozou.jp/user/top/3351412

https://www.empowher.com/users/kurtismclea2

https://www.pexels.com/@kurtismclea2-outlook-com-mclea-930559342/

https://coub.com/ytyufjyvjgv

https://macro.market/company/httpsm-i-mir

https://www.giantbomb.com/profile/kurtismclea2/blog/httpsm-i-mir/274995/

https://www.exchangle.com/KurtisMclea2

https://www.domestika.org/en/kurtismclea2

https://www.twine.net/KurtisMclea2

https://artmight.com/user/profile/3860548

https://letterboxd.com/KurtisMclea2/

https://list.ly/kurtismclea2/lists


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۲:۱۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين برندهاي لنت ترمز براي ماشين هاي چيني و ايراني

معرفي بهترين برندهاي لنت ترمز براي ماشين هاي چيني و ايراني

بهترين زمان تعويض لنت ترمز

 

با توجه به وجود اصطكاك پي در پي ترمزگيري، لنت ترمز فرسوده شده و نياز به تعويض پيدا مي‌كند. زمان تعويض لنت ترمز به عوامل بسياري همچون نوع رانندگي، نوع خودرو، تعداد سرنشينان، مسافت، ميزان استفاده از خودرو و… بستگي دارد. به صورت كلي لنت ترمزهاي باكيفيت پس از 80 هزار كيلومتر نياز به تعويض دارند. البته لنت‌هاي بي‌كيفيت بسياري در بازار به فروش مي‌رسد؛ در نتيجه بهتر است هر 20 هزار كيلومتر نسبت به بررسي لنت ترمز خود اقدام نماييد. با تمام شدن لنت ترمز صداهايي مانند سوت كشيدن و خرخر كردن شنيده شده و خبر از زمان تعويض لنت مي‌دهد.

راهنماي خريد لنت ترمز ماشين

 

پيش از خريد لنت ترمز بايستي از ويژگي‌هاي لنت ترمز خوب آگاهي داشته باشيد. در نتيجه براي خريد لنت ترمز حتما به موارد زير دقت داشته باشيد:

حرارت

 

سرعت بالاي خودرو سبب شده تا بين لنت‌هاي ترمز و ديسك‌هاي چرخان اصكاك و در نتيجه گرما توليد شود. بدين رو لنت خريداري شده بايستي در مقابل گرما و حرارت مقاوم باشد. بهترين لنت ترمز، لنتي است كه بتواند گرما را از خود دور كند و در مقابل حرارت مقاومت بالايي نشان دهد. همچنين بايستي وزن لنت‌ها پايين باشد تا كارايي بهتري داشته باشد. لنت ترمز‌هاي سراميكي علاوه بر وزن پايين، مقاومت بالايي مقابل گرما دارند.

سروصدا

 

لنت مورد نظر نبايد حين ترمزگيري از خود صداي بسياري منتشر كند. سروصداي زياد كيفيت رانندگي را كاهش مي‌دهد. لنت ترمز فولادي و برنزي در مقابل حرارت مقاوم بوده اما سروصداي بسياري از خود منتشر مي‌كنند. در مقابل لنت‌هاي سراميكي سروصداي بسيار كمي دارند.

دوام

 

لنت ترمز ارگانيكي و نيمه فلزي ماندگاري كمي داشته و به سرعت نياز به تعويض پيدا مي‌كنند. بهترين لنت ترمز خودرو، لنتي است كه طول عمر بالا و دوام مناسبي داشته باشد و به سرعت نياز به تعويض پيدا نكند. لنت سراميكي از جمله لنت‌هايي است كه طول عمر مفيد و دوام بالايي دارند.

https://shorturl.at/iNPQ1

راهنماي خريد لنت ترمز ماشين

 

لنت ترمز از مهم‌ترين قسمت‌هاي سيستم ترمز خودرو بوده و فروشگاه اينترنتي اكسپرس يدك لنت ترمز جلو و عقب را با بهترين كيفيت و قيمت براي تمامي ماشين‌هاي چيني فراهم نموده است. پيش از ثبت سفارش مي‌توانيد از مشاوره رايگان اكسپرس يدك استفاده كرده و اين لوازم يدكي ماشين چيني را با بهترين شرايط تهيه كنيد. توجه داشته باشيد كه نبايد از خرابي لنت ترمز بگذريد و در صورت مشاهده‌ي علائم خرابي لنت ترمز خودرو بايستي نسبت به تعويض سريع آن اقدام نماييد.

 

https://open.mit.edu/profile/01HM1KCYZKD0JG7BYBDV9NN2P6/

https://gitlab.ifam.edu.br/MelodyPerez1

https://nationaldppcsc.cdc.gov/s/profile/0053d0000045IRCAA2

https://coactuem.ub.edu/profiles/MelodyPerez1/activity?locale=en

https://entrance-exam.net/forum/members/melodyperez1.html

https://cemar.edu.pe/perfil/MelodyPerez1/ajustes/informacion/

https://www.bls.gov/bls/exit_BLS.htm?url=https://bazar-yadaki.ir/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۲۸ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)