فضولی فضولی .

فضولی

Openاین نام مجاز نمی باشد چیست و چگونه کار می کند؟

Openاین نام مجاز نمی باشد چیست و چگونه کار می کند؟

بیشتر شما نام Openاین نام مجاز نمی باشد را شنیده اید ، حتی اگر تازه وارد این نام مجاز نمی باشد باشید. بیشتر ارائه دهندگان خدمات VIP این پروتکل را ارائه می دهند زیرا بسیار امن و قابل اعتماد است. اما Openاین نام مجاز نمی باشد دقیقاً چیست؟ و در واقع چگونه کار می کند؟

اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، این مقاله همه عناوین مرتبط را پوشش می دهد. پس با ما همراه باشید.

 

Openاین نام مجاز نمی باشد چیست؟

Openاین نام مجاز نمی باشد هم پروتکل این نام مجاز نمی باشد و هم نرم افزاری است که از فنون این نام مجاز نمی باشد برای برقراری ارتباط نقطه به نقطه و سایت به سایت استفاده می کند. در حال حاضر ، این یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین پروتکل های این نام مجاز نمی باشد در بین کاربران است.

 

این پروتکل و نرم افزار محبوب توسط James Jonan در سال 2001 منتشر شد. می توان گفت این یکی از دو پروتکل این نام مجاز نمی باشد است که هم یک پروتکل منبع باز است و هم نرم افزار آن منبع باز است. مورد مشابه دیگر SoftEther است که چندان محبوب نیست.

 

Openاین نام مجاز نمی باشد چگونه کار می کند؟

این پروتکل وظیفه ایجاد و برقراری ارتباط بین کاربر و سرور را بر عهده دارد. در حقیقت ، این امر به ایجاد یک تونل امن بین این نام مجاز نمی باشد کاربر و سرور این نام مجاز نمی باشد کمک می کند.

 

هنگام مسئولیت رمزگذاری و احراز هویت ، از کتابخانه OpenSSL استفاده گسترده ای می شود. همچنین می تواند از UDP یا پروتکل دیتاگرام سفارشی یا TCP یا پروتکل کنترل انتقال برای انتقال داده استفاده کند.

 

اگر با TCP و UDP آشنایی ندارید ، خوب است بدانید که این دو پروتکل لایه انتقال هستند و به طور گسترده ای برای انتقال داده آنلاین استفاده می شوند. TCP پایدارتر است زیرا از ویژگی تصحیح خطا استفاده می کند (هنگام ارسال بسته شبکه ، TCP قبل از ارسال مجدد یا ارسال بسته جدید منتظر تأیید می ماند). UDP خطا را اصلاح نمی کند و کمی ناپایدارتر ، اما بسیار سریعتر می شود.

طبق وب سایت Openاین نام مجاز نمی باشد.net Openاین نام مجاز نمی باشد هنگام استفاده از UDP بهترین عملکرد را دارد ، به همین دلیل پروتکل ابتدا سعی در ایجاد اتصال UDP دارد. اگر این اتصالات از کار بیفتد ، فقط در صورت تلاش برای برقراری ارتباط از طریق TCP. اکثر ارائه دهندگان این نام مجاز نمی باشد به صورت پیش فرض Openاین نام مجاز نمی باشد مبتنی بر UDP را ارائه می دهند.

 

به دلیل روش برنامه نویسی ، این پروتکل از محافظت سفارشی برخوردار است و به راحتی می تواند HTTP و NAT را دور بزند.

 

مانند هیچ پروتکل این نام مجاز نمی باشد دیگر ، منبع باز است ، به این معنی که کد آن منحصر به فرد نیست و دیگران همیشه می توانند آن را مشاهده ، مشاهده و ارتقا دهند.

شرح فنی و جزئیات Openاین نام مجاز نمی باشد

به طور کلی ، این پروتکل از رمزگذاری 256 بیتی OpenSSL استفاده می کند و می تواند از AES ، Camellia ، 3DES ، CAST-128 یا Blowfish Ciphers برای بهبود امنیت اتصال برقرار شده استفاده کند.

اگرچه Openاین نام مجاز نمی باشد از L2TP ، IPSec یا PPTP پشتیبانی نمی کند ، اما از PST اختصاصی خود بر اساس TLS و SSL استفاده می کند.

پشتیبانی از ارتقا Login ورود به سیستم و تأیید اعتبار با استفاده از پلاگین ها و اسکریپت های دیگر.

برای محافظت از کاربران در برابر آسیب پذیری سرریز بافر در پیاده سازی TSL / SSL ، حملات DoS ، اسکن پورت و جاری شدن پورت ، این پروتکل احراز هویت مبتنی بر tls برای تأیید امضای HMAC به tls-auth متکی است. Openاین نام مجاز نمی باشد همچنین برنامه ریزی شده است تا در صورت لزوم برخی از امتیازات و ویژگی ها را نادیده بگیرد و در حالت chroot jail تنظیم شده به CRL تنظیم شود.

این پروتکل به جای استفاده در فضای هسته یا هسته در فضای کاربر ایجاد می شود.

آیا استفاده از Openاین نام مجاز نمی باشد بی خطر است؟

آره. در واقع Openاین نام مجاز نمی باشد یکی از امن ترین پروتکل های این نام مجاز نمی باشد است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید. اگر می خواهید از یک تجربه خصوصی ، نظارت آنلاین و تجربه هک کردن لذت ببرید ، بیشتر ارائه دهندگان این نام مجاز نمی باشد و کارشناسان امنیتی توصیه می کنند که به Openاین نام مجاز نمی باشد پایبند باشید.

 

این پروتکل حتی در سال 2017 از طریق دو ممیزی امنیتی انجام شد - یکی از ممیزی ها فقط عناصر بسیار جزئی را یافت که داده های کاربر را به خطر نمی اندازد و ممیزی دیگر تنها دو خطا را پیدا کرد (که در واقع خیلی سریع برطرف می شود).

 

علاوه بر این ، پلت فرم Openاین نام مجاز نمی باشد.net همچنین دارای لیستی عمیق از آنچه کاربران می توانند انجام دهند تا کیفیت و ثبات اتصالات خود را پس از پیکربندی Openاین نام مجاز نمی باشد بیشتر بر روی دستگاه خود حفظ کنند. و از آنجا که این یک پروتکل منبع باز است ، بسیار قابل اعتمادتر است زیرا می توانید خودتان کد را بررسی کنید (اگر تجربه آن را دارید) تا مطمئن شوید همه چیز خوب است.

Openاین نام مجاز نمی باشد چقدر سریع است؟

سرعت واقعاً نقطه روشنی برای Openاین نام مجاز نمی باشد نیست ، اما اگر پهنای باند کافی دارید ، می خواهید سرعت اتصال مناسب را بدست آورید. دلیل اینکه سرعت شما با Open این نام مجاز نمی باشد اغلب کند می شود عمدتا به دلیل رمزگذاری قوی آن است. البته ممکن است عوامل دیگری نیز در این امر نقش داشته باشند.

 

به طور کلی ، اگر به جای TCP از Openاین نام مجاز نمی باشد بیش از UDP استفاده می کنید ، می توانید سریعتر پیش بروید.

 

نحوه استفاده از Openاین نام مجاز نمی باشد

Openاین نام مجاز نمی باشد یک پروتکل بسیار آسان برای استفاده نیست و ایجاد یک اتصال می تواند کمی دلهره آور باشد.

 

در این بخش ما به شما خواهیم گفت که چگونه Openاین نام مجاز نمی باشد را در همه سیستم عامل ها تنظیم کنید. نصب و استفاده از Linux OpenVP بسیار پیچیده است ، اما در لینک زیر و در آموزش Chitaاین نام مجاز نمی باشد یک روش اساسی برای انجام آن وجود دارد.

 

اکنون ، قبل از ادامه ، باید ذکر کنیم که برای راه اندازی اتصال این نام مجاز نمی باشد باز ، باید در سرویس این نام مجاز نمی باشد مشترک شوید. اگرچه می توانید سرور Openاین نام مجاز نمی باشد خود را پیکربندی کنید ، اما کار بسیار دشواری است و بیشتر آموزش های موجود در اینترنت فقط سیستم عامل های لینوکس را پوشش می دهند ، اما با Chita این نام مجاز نمی باشد همه آموزش ها به راحتی برای شما قابل دسترسی است.

منابع این پست:
http://chitaاین نام مجاز نمی باشد.com/2020/12/12/openاین نام مجاز نمی باشد-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۰:۴۹ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)