فضولی فضولی .

فضولی

چیدمان قاب عکس

چیدمان قاب عکس

نصب و چیدمان قاب روی دیوار و انتخاب شکل و حالت مناسب آن در دکوراسیون داخلی هنر مهمی است. بی‌اغراق می‌توان گفت که عده کمی از افراد هستند که سلیقه و درک درستی از نصب قاب‌های مناسب روی دیوار دارند. خبر خوب این است که این هنر کاملا یادگرفتنی است. در این مقاله از روش‌های مناسب نصب و چیدمان قاب روی دیوار برای داشتن فضایی زیبا دلنشین می‌خوانید. با ما همراه باشید.

وجود قاب‌ها با تصاویر هماهنگ با دکوراسیون منزل و سلیقه‌تان می‌توانند هر محیطی را جذاب‌تر کنند. اما یادتان باشد که نباید بی‌گدار به آب بزنید و میخ‌ها را بی‌دقت بر دل تمیز دیوار بکوبید؛ چون ترمیم و اصلاح جای میخ‌ها سخت است و جلوه دیوار را به‌شدت مخدوش می‌کند. مراحل زیر را در نصب قاب به خاطر بسپارید:

  • شیوه چیدمان قاب‌ها یا قاب روی دیوار را از قبل تعیین کنید؛
  • قاب مناسب را انتخاب کنید؛
  • به‌صورت حدودی، جای قاب را روی دیوار تنظیم کنید؛
  • میخ را به دیوار بکوبید و پروژه را تمام کنید.
  • انتخاب چیدمان قاب روی دیوار

شیوه چیدمان قاب‌ها به سلیقه و نوع دیوارتان بستگی دارد؛ اما تعیین آن، گام نخستین در مسیر نصب قاب است؛ یعنی زمانی که می‌خواهید به نصب و قراردادن قاب روی دیوار منزل یا هر مکان دیگری فکر کنید، باید دورنما و چشم‌اندازی از تعداد و شکل چیدن قاب‌های دیوار داشته باشید. این دید به شما کمک می‌کند گزینه‌ای مناسب را بخرید و دکوراسیون دیوار را به بهترین شکل انجام بدهید.

انتخاب قاب مناسب

قاب مناسب هم یعنی قابی که با سبک دکوراسیون محیط هماهنگ است. قاب‌ها در جنس‌های مختلف و شکل‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند: قاب‌های چوبی، استیل، پلاستیک و… . پس بنا به سبک دکوراسیون محیط، باید قابی انتخاب کنید که با فضا و محیط هماهنگ باشد.

از میخ و میخ‌کاری‌هایی که رد نامطلوبی روی دیوار می‌گذارند، به‌کلی دور شوید. برای این کار، بعد از انتخاب قاب‌هایتان باید آنها را به‌طور حدودی روی تکه‌های مقوا رسم کنید و مقواها را ببُرید. بعد تکه‌های مقوا را که هریک نماینده? قابتان هستند، روی دیوار بگذارید و جای میخی را که باید کار گذاشته شود، به‌راحتی تعیین کنید.

با این کار می‌توانید تصویری از کنار هم قرار دادن قاب‌ها روی دیوار داشته باشید؛ دیوارها هم بیهوده خدشه‌دار نمی‌شوند و کارتان دقیق‌تر پیش خواهد رفت. در آخر هم که دیگر تکلیف همه‌چیز مشخص است و به‌راحتی می‌توانید میخ را بکوبید و قاب‌هایتان را نصب کنید.

چیدمان قاب عکس در فضاهای خاص

چیدمان قاب عکس در راهرو

فرقی ندارد قاب عکسها هم اندازه باشند یا متنوع؛ برای راهروها چیدمان افقی را امتحان کنید. فضای طولی دیوار راهرو، موقعیت مناسبی برای این نوع نصب فراهم می‌کند. برای راه‌پله‌ها نیز چیدمان پلکانی مناسب هستند. کافی است همزمان با بالا رفتن پله‌ها، ارتفاع نصب را هم بالاتر ببرید.

چیدمان قاب عکس روی میز

برای قاب‌های رومیزی یک میز خاطره بچینید. نتیجه یک دکوراسیون اختصاصی و دلنشین برای اعضای خانواده است. یک میز کوچک را آماده کنید. می‌توانید رومیزی دلخواه هم روی آن بیندازید. حالا تعدادی قاب رومیزی با ابعاد متنوع روی آن بچینید. سعی کنید قاب‌های بلند را عقب‌تر بگذارید تا مانع دید نشوند.

 

چیدمان عکس روی دیوار اتاق کودک

چیدمان‌های غیر رسمی مثل مرکزی، تاج، نامتقارن و… برای اتاق کودک مناسب هستند. اما یک ایده جالب استفاده از شلف عکس است. با این محصول می‌توانید عکسهای چاپ شده را روی شیار شلف قرار دهید. عکسها به دلیل وزن سبک هیچ خطری برای کودک ندارند. برای مشاهده و خرید شلف عکس به عکس پرینت مراجعه کنید.

شلف چوبی

چوب از دیرباز منبع آرامش و الهام برای انسان بوده و هرجا که انسان سکونت داشته در محل زندگی خود استفاده از المان‌های چوبی را در راس کارهای خود قرارداده است. چوب می‌تواند محیط زندگی شما را در عین سادگی بسیار زیبا و شیک نشان دهد. در این مطلب سایت مبل و دکور برای شما دوستان نمونه هایی از شلف های چوبی دیواری و زمینی که برای تزیین دیوار آشپزخانه و پذیرایی منازل بسیار کاربرد دارند و باعث زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی هرخانه ای خواهند شد، آماده کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

مدلهای شلف چوبی دیواری پذیرایی : چوب در هر فضایی که حضور داشته باشد، حالت و احساس همه نسبت به آن فضا را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. شلف های چوبی منزل یکی از بهترین و ایده آل‌ترین روش‌های تزیین در طراحی داخلی به خصوص برای دیوارهای پذیرایی بشمار می‌رود که خوشبختانه در کشورمان نیز به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده و طراحان و خانواده‌ها اهمیت زیادی برای انتخاب و خرید این شلف های زیبا قائل می‌شوند.

اصولاً اتاق نشیمن و پذیرایی مکانی برای دورهمی ها و صحبت و تعامل افراد یک خانواده با هم محسوب می گردد در نتیجه نوع چیدمان و وسایلی که برای این فضا در نظر می گیرید بسیار مهم تلقی می گردد. استفاده از باکس های چوبی فانتزی و زیبا یکی از وسایلی است که می توانید این فضا را گرم و صمیمی تر از قبل کنید.

با نصب چندین قفسه، شلف و یا حتی باکس های متفاوت در اشکال خاص می توانید نظم این فضا را تضمین کنید و تمامی لوازم و اکسسوری های ضروری را درون باکس ها و شلف های زیبا و شیک قرار دهید.

طرحهای شلف چوبی آشپزخانه : استفاده از شلف و باکس ها بیشتر بسته به میزان نیاز شما به فضای موجود دارد. یکی از این فضاهای پرکاربرد برای شلف های چوبی، آشپزخانه منازل است.  اگرچه امروزه انواع کابینت ها جز عناصر اصلی در آشپزخانه ها می باشند و محل نگهداری تجهیزات مختلف هستند، ولی امروزه استفاده از مدل های متنوع قفسه ها و شلف های چوبی از محبوبیت زیادی بین خانواده های ایرانی برخوردار شده است. با اضافه کردن چند باکس دیواری می توان علاوه بر ایجاد نمای زیباتر، دسترسی راحت تری به لوازم پرکاربرد آشپزخانه پیدا کرد.

عاشق ماگ های رنگارنگ ، کاسه های زیبا طرح دار یا بانکه ها و ظروف ادویه هستید؟ پس می توانید با افتخار همه آن ها را روی شلف آشپزخانه به نمایش بگذارید به جای اینکه آنها را در کابینت ها و کشوها پنهان کنید. شلف ها می توانند به عنوان نقطه کانونی آشپزخانه عمل کنند و توجه همه را به محض ورود به خود جلب کنند.

آزاد بودن شلف ها این امکان را میدهد که در فضاهای مختلف که خیلی کاربردی و در دسترس نیستند بتوانیم بهترین استفاده را کنیم. نکشلف آشپزخانه به جای کابینت دیواری

یکی از موارد استفاده ترند شده از شلف آشپزخانه در چند سال اخیر که مخصوصا در خانه های کوچک و سوییت های دانشجویی و یا در میان طرفداران سبک های صنعتی و روستیک بسیار پرطرفدار است.ته دیگر در استفاده از شلف، کمک گرفتن از آن در طراحی های فصلی و نگهداری آیتم های دکوراتیو در فضای آشپزخانه است

یکی از مواردی که امروزه در هر مجله دکوراسیون یا پیج بلاگری می بینیم اختصاص یک فضای هر چند کوچک به نوشیدنی هاست؛ جایی مخصوص برای چای ساز یا قهوه جوش، دمنوشها و ... این فضا جانمایی بسیار خوبی برای شلف های آشپزخانه هم می تواند باشد.

شلف آشپزخانه در جاهای خارج از دسترس!

در آشپزخانه کنج های زیادی وجود دارد که به راحتی نمی توان از آن ها برای وسایل روزمره استفاده کرد ولی در عین حال فضای خوبی برای نگهداری وسایل هستند که شلف می تواند به راحتی این فضاها را بهینه کند.

تزیین شلف آشپزخانه

اکثرا تصور می‌کنند وقتی گفته می‌شود شلف یا قفسه منظور مدل باکس تزیینی برای آشپزخانه است در حالی که می‌توان از آن با کاربری کابینت استفاده کرد. در نمونه زیر بر روی شلف انواع ظرف و لیوان‌هایی که معمولا در داخل کابینت قرار دارند استفاده شده است.

طراحی کابینت کنار هود یا بالای هود می‌تواند انجام شود اما گاهی می‌توان از شلف نیز استفاده کرد. در نمونه زیر به خوبی با استفاده از سنگ مرمر شلفی در ادامه کابینت بالای هود طراحی شده است.

شلف آشپزخانه مدرن

گاهی می‌توان به دلیل کوچک بودن فضای آشپزخانه از طراحی و ساخت کابینت‌های بالایی صرف نظر کرد و شلف‌هایی طراحی کرد و وسایل گوناگونی که قرار بود در داخل کابینت بروند را روی آن قرار بدهید. یکی از تفاوت‌های شلف و کابینت را می‌توانید به خوبی در نمونه زیر مشاهده کنید، کابینت سرپوشیده است و شلف تماما باز است.

یکی از بخش‌هایی که به خوبی می‌توان با طراحی شلف آن را مفید و قابل استفاده کرد، گوشه و کنج دیوار است. در نمونه زیر به خوبی با طراحی شلف در کنج دیوار این بخش را نیز قابل استفاده کرده و می‌توان گفت از حداکثر دیوار استفاده شده است.

انواع شلف دیواری متناسب با دکوراسیون منزل شما

اگرچه طاقچه های سنگی یا گچی یادآور خانه های قدیمی می باشند ولی به مرور زمان از منازل حذف شده اند. امروزه با توجه به محیط های کوچک آپارتمانی، برای صرفه جویی در فضا و همین طور به منظور زیباتر ساختن منازل از مدل های جدید طاقچه ها به شکل قفسه های چوبی و یا فلزی در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. مدل های مختلف قفسه های دیواری می توانند با نصب در کنج و گوشه های اتاق خواب و نشیمن برای قرار دادن گلدان، کتاب و تزیینات مختلف کاربرد داشته باشند و جایگزین مناسبی برای بوفه های بزرگ و جاگیر باشند. از مزایای دیگر این شلف ها علاوه بر مخفی نگه داشتن نواقص دیوار، می توانند به نوعی سبک خاص بودن و نصب راحت آن روی دیوار اشاره کرد.

 

با توجه به نقش موثری که این قفسه ها دارند می توانند در دکوراسیون داخلی منازل و حتی محیط های کاری داشته باشند، شلف ها در مدل ها و سایزهای مختلف متناسب با کاربرد و نیاز افراد طراحی و ساخته می شوند که می توان به این موارد اشاره کرد

 

شلف مخصوص آشپزخانه: اگرچه انواع کابینت ها جز فاکتورهای اساسی در آشپزخانه می باشند و محل نگهداری تجهیزات مختلف هستند، ولی اخیرا استفاده از مدل های متنوع قفسه های دیواری از محبوبیت زیادی بین خانواده ها برخوردار شده است. با اضافه کردن چند باکس دیواری می توان علاوه بر ایجاد نمای زیباتر، دسترسی راحت تری به لوازم پرکاربرد آشپزخانه پیدا کرد.

 

شلف مخصوص اتاق خواب: این مدل شلف دیواری که در سال های اخیر با استقبال زیادی از سوی خانواده ها رو به رو شده است، می تواند در دیزاین اتاق خوابتان تاثیر زیادی داشته باشد. با قرار دادن چراغ خواب، قاب عکس، اقلام تزیینی مورد علاقه خود و حتی چند جلد کتاب، ظاهری زیبا به اتاق خواب خود ببخشید.

 

شلف مخصوص اتاق کودک: با توجه به اینکه اتاق کودکان پر از اسباب بازی و وسایلی است که مدام در دسترس آن ها قرار دارد، مرتب و جمع و جور کردن آن یکی از دغدغه های بسیاری از والدین می باشد. به همین منظور قفسه های دیواری مخصوص اتاق کودکان تعبیه شده که با دسترسی آسان و چیدمان مناسب به راحتی مشکل به هم ریختگی اتاق را حل کرده و همینطور جلوه زیبایی به دیوارهای خالی اتاق کودک می دهد.

 

شلف مخصوص سالن پذیرایی: این مکان به دلیل چشمگیر بودنش باعث شده که یکی از محبوب ترین مدل های طبقه دیواری در آن نصب شود. شما با استفاده از این طبقه ها برای قرار دادن انواع گلدان، جا شمعی و حتی کتابخانه می توانید جذابیت سالن پذیرایی خانه خود را دو چندان کنید. این مدل از شلف ها در ابعاد بزرگتر برای نگه داشتن تلویزیون نیز گزینه مناسبی می باشند که به استفاده بهینه از فضا کمک بسزایی می کنند.

 

مدل های متنوع باکس دیواری با توجه به کاربردی که دارند در جنس های مختلفی عرضه می شوند. مدل فلزی آن استقامت زیادی دارد و معمولا برای قرار دادن وسایل سنگین تر یا در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. مدل ام دی اف آن را به منظور نمای زیباتر می توان بر اساس نوع و رنگ چوب با دکوراسیون قسمت های مختلف خانه هماهنگ کرد. مدل های پی وی سی نیز به دلیل قیمت پایین تر و وزن کمتری که دارند مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار دارند.

 وسایل دکوری یکی از واجبات هر خانه‌ای هستند. این وسایل به خانه‌ی شما زیبایی و جمال خاصی می‌بخشند و سبب می‌شوند که جذابیت خاصی به خانه شما اضافه شود. شلف های تزیینی با وجود اینکه به تازگی وارد بازار وسایل تزئینی شده‌اند، اما بسیار پرطرفدار هستند. از این شلف ها می‌توان به عنوان کتابخانه استفاده کرد، می‌توان وسایل تزیینی روی آن‌ها چید. استفاده از وسایل تزیینی یکی از روش‌هایی است که می‌توانید خانه‌ی خود را زیبا و خاص کنید.

میز‌های تلویزیون می‌توانند مکان مناسبی برای گذاشتن وسایل تزیینی باشند، زیرا هم جلو چشم هستند و هم دائما در دید هستند.  طبقه‌های ام دی اف یکی از انواع وسایل تزیینی محسوب می‌شوند، شما می‌توانید بهترین‌های آن را در قاب نقاشی پیدا کنید.

طبقه‌های چوبی که نام پیشین‌شان طاقچه بوده است کتاب‌خانه‌های ایده‌آل و شیکی هستند. این طبقه‌ها در مقاومت خوبی دارند و می‌توانند وزن‌ زیادی را تحمل کنند. قفس‌ های دکوری هم قابل استفاده برای کودکان هستند و هم می‌توانند در اتاق پذیرایی شما بدرخشند. دکوراسیون داخلی امروزه به عنوان مهمترین جنبه‌ی معماری خانه به حساب می‌آید. مدل‌های زیادی از طبقه‌های تزیینی در سایت قاب نقاشی موجود است و شما می‌توانید به مراجعه به صفحه‌ی هر مدل به خوبی آن را بررسی کنید.

 کتابخانه‌ های معلق و شلف‌های نامرئی ایده ‌های جذابی هستند که در این دسته‌بندی می‌توانید پیدا کنید. استند نگهدارنده‌ی کتاب و دفتر با طرح‌های متنوع در قاب نقاشی برای خرید آنلاین موجود هستند. پارتیشن و انواع میز دسته‌ی دیگری از محصولات هستند که برای فروش در قاب نقاشی موجود هستند. آویز‌های دیواری و شلف‌هایی که در کنج دیوار قرار می‌گیرند، برای پوشاندن فضاهای پرت خانه‌ها ایده‌ی بسیار مناسبی هستند. کمد و میز دکوری برای استفاده در اتاق پذیرایی طراحی شده‌اند.

این وسایل به زیبایی طراحی شده‌اند و طوری دسته‌بندی شده‌اند که شما بتوانید با قیمت مناسب آن‌ها را خرید کنید.  خرید اینترنتی انواع شلف و باکس دیواری ام دی اف در قاب نقاشی امکان پذیر است.

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی قاب نقاشی انواع شلف دیواری، باکس دیواری گل، شلف دیواری اتاق کودک، شلف رومیزی و طبقه دیواری برای اتاق خواب را با تخفیف بخرید و بعد از خرید آنلاین محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

 

خرید اینترنتی باکس دیواری و قفسه دیواری

این روزها با توجه به مشغله های روز افزون و سپری شدن ساعات زیاد در محیط بیرون از خانه، محل کار و همین طور ترافیک های طولانی، افراد ترجیح می دهند که به جای روش های مرسوم خرید یعنی مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها، روش های جدید و سریع تری را جایگزین کنند. به همین منظور فروشگاه های اینترنتی متعددی مثل سایت قاب نقاشی که مجموعه ای از بهترین و شیک ترین مدل های قفسه دیواری را برای فروش اینترنتی عرضه می کنند. خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده، از تخفیف های ویژه سایت بهره مند شده و کالای مورد نیازتان را با قیمت ارزان تهیه کنید. شما با مراجعه به سایت معتبر قاب نقاشی می توانید کالای مورد نظر خود را از میان مجموعه متنوع اقلام ارائه شده انتخاب و تهیه کنید.

 

 

http://entrance-exam.net/forum/members/laibafinch4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:LaibaFinch4

https://www.pubpub.org/user/laiba-finch

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:LaibaFinch4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://ghabonaghashi.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/LaibaFinch4

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۸:۳۵ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)