فضولی فضولی .

فضولی

نحوه استفاده از سیستم VoIP برای جذب مشتری های جدید

نحوه استفاده از سیستم VoIP برای جذب مشتری های جدید

خواه در تلاش برای تولید یک فروشگاه موجود یا ایجاد یک فروشگاه جدید عطر و ادکلن باشید ، سیستم تلفنی شما برای دستیابی به موفقیت بسیار مهم خواهد بود. این احتمال وجود دارد که شما با اکثر مشتریان بالقوه خود از طریق تلفن ارتباط برقرار کنید ، بنابراین ایجاد یک احساس عالی در طول این مراحل اولیه رابطه بسیار مهم است. یک سیستم تلفنی مدرن VoIP می تواند در رقابت شما برتر باشد. با استفاده موثر از سیستم خود ، باید بتوانید مشتری های جدیدی را به خود جلب کنید - و تجارت خود را به سرعت رشد دهید.

سیستم VoIP برای جذب مشتری

آخرین کاری که باید انجام دهید این است که مشتریان احتمالی را مجبور کنید برای تماس با شما قبض را پرداخت کنند. این نه تنها رابطه جدید شما را به روشی اشتباه آغاز می کند ، بلکه می تواند مشتریان را ترغیب کند تا با شرکتی تماس بگیرند که شماره رایگان ارائه می دهد. مزیت عمده پیاده سازی سیستم تلفنی VoIP در تجارت شما مربوط به هزینه است. شماره های رایگان در سیستم های VoIP به طور قابل توجهی ارزان تر از خدمات سنتی ثابت است. ارائه یک شماره رایگان به یادماندنی به مشتریان بالقوه می گوید که شما یک سرویس معتبر ارائه می دهید. اما مهمتر از همه ، این پیام را ارسال می کند که فروشگاه  شما واقعاً به روابط مشتری خود اهمیت می دهد. برای داشتن یک سرویس ویپ خوب می توانید خدمات شرکت شبکه استفاده کنید.

توقف مشتری می تواند یک نیروی خوب باشد

چند بار توسط یک فروشگاه در انتظار قرار گرفته اید  که مجبور شوید به برخی از موسیقی های افتضاح گوش دهید؟ داشتن مشتری در انتظار باید کاری باشد که تجارت شما سعی می کند تا آنجا که ممکن است از آن اجتناب کند ، اما در صورت اجتناب ناپذیری ، می توانید از شرایط به نفع شرکت خود استفاده کنید. به جای پخش موسیقی عمومی ، چیزی فعلی یا چیزی را بازتاب دهید که ارزش های تجارت شما را منعکس کند. همچنین آخرین سیستم های VoIP به شما امکان می دهد پیام های سفارشی را برای گروه های خاص مشتری ارسال کنید. شما ممکن است تصمیم بگیرید که آخرین پیشنهادات ، محصولات یا خدمات خود را اعلام کنید. شما همچنین می توانید تماس گیرنده های خود را با حقایق جالب در مورد تجارت خود سرگرم کنید. ایجاد یک احساس عالی در حالی که مشتریان در انتظار هستند می تواند یکی از مواردی باشد که شما را از رقبا جدا می کند.

v8_03dt.jpg

از متصدی خودکار شخصی استفاده کنید

  جدیدترین ویژگی های متصدی خودکار امکان سفارشی سازی بالایی را فراهم می کند که می توانید با استفاده از آن مشتری های احتمالی را به مشتری واقعی تبدیل کنید. به عنوان مثال ، می توانید از متصدی خودکار خود برای هدایت تماس به بخشهای خاص در شرکت خود استفاده کنید. همچنین یک فرصت عالی برای تقویت برند خود با یک سیستم پیشرفته خودکار وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید سعی کنید از طریق یک سری سوالات استاندارد به سوالات متداول پاسخ دهید. همچنین می توان از این سیستم برای اطلاع از مشاغل شما و هر پیشنهادی که می خواهید برای برقراری ارتباط به مشتریان بگویید ، استفاده شود. برای اطمینان از اینکه متصدی خودکار وظیفه خود را به درستی انجام می دهد ، یک سیستم منوی ساده و کوتاه ایجاد کنید. همچنین استفاده از سلام و احوالپرسی های جذاب و شعارهای به یاد ماندنی که تجارت شما را از رقابت جدا می کند ، ایده خوبی است.

از خدمات کلیک برای تماس استفاده کنید

جدیدترین سیستم های VoIP قابلیت کلیک برای تماس را دارند که به مشتریان امکان می دهد مستقیماً از وب سایت شما شماره گیری کنند. همچنین ممکن است بخواهید یک شماره تلفن کلیک برای تماس در ارتباطات بازاریابی آنلاین ، حساب های رسانه های اجتماعی و امضای ایمیل خود قرار دهید. تسهیل صحبت برای مشتریان بالقوه با شخصی در شرکت شما می تواند عامل تعیین کننده ای در هنگام برنده شدن عرف آنها باشد. سیستم های تلفنی بیش از تسهیل تماس در تجارت مدرن نیاز دارند. آنها نیاز به افزایش تجربه مشتری دارند. با نصب یک سیستم تلفنی پیشرفته VoIP ، می توانید رقیب رقابت را بدزدید - و مشتریان جدید را در این روند جذب کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۳:۲۷ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)