فضولی فضولی .

فضولی

عراق | باند داعش در انبار متلاشی شد

عراق | باند داعش در انبار متلاشی شد

به گزارش خبرگذاری کاوه خبر

یحیی رسول” سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری ? نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف کشور خبر داد.

وی افزود: “در جریان این عملیات ، سازمان مبارزه با تروریسم عراق موفق شد یک باند ? نفره از اعضای گروه تروریستی داعش را در شهرهای استان الانبار منهدم کند.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق همچنین از دستگیری دو تروریست داعشی در استان سلیمانیه در منطقه کردستان خبر داد.

وی گفت: یک تروریست داعشی نیز طی عملیاتی توسط سازمان ضد تروریسم در استان کرکوک دستگیر شد.

عملیات مشترک حشدالشعبی و ارتش در شرق الانبار

نیروهای الحشدالشعبی و تیپ ?? ارتش عراق روز شنبه یک عملیات امنیتی گسترده در شرق الانبار انجام دادند.

هدف از این عملیات ، شامل منطقه الثثر ، چهار راه سامرا-الثثر ، منطقه نهر الحلو و منطقه کاسیبا ، تقویت امنیت این افراد است. مناطق و “جلوگیری از اجرای نقشه های جنایتکارانه گروه تروریستی داعش.

حیدر العبادی ، نخست وزیر سابق عراق ، در ? دسامبر ????. وی از آزادی کامل کشور از داعش اما پیگیری تروریست های داعش و پاکسازی کامل عراق از آن خبر داد. داعش از طریق بسیج مردمی و ارتش ادامه هید.

لذت استراماچیونی و ویلموتس به لطف دلارهای ایرانی!

 

در حوادث اخیر ، مربیان و بازیکنان خارجی نشان داده اند که چقدر می توانند از نادانی مدیران ایرانی هنگام عقد قرارداد و انجام تعهدات خود بهره مند شوند و حقوق خود را بدون توسل به سیاه و سفید دریافت کنند.

آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال پس از حدود یک سال و نیم از جدایی آبی پوشان از پایتخت ، تیمی را کیلومترها زیر ایران قطر را تصاحب کرده و کار خود را از ابتدای فصل جدید آغاز خواهد کرد.

این دقیقاً دو سال پس از امضای قرارداد رسمی با استقلال اتفاق افتاد ، به این معنی که مربی ایتالیایی به دلیل شکایت از استقلال به فیفا و ادعای جبران خسارت برای آنها ، قرارداد جدیدی را برای دریافت ادعای استقلال به طور کامل امضا نکرده است. دو سال. .

اگر استراماچونی قبلاً با تیمی قرارداد بسته بود ، فیفا مبلغ قرارداد جدید او را از ادعای استقلال کم می کرد تا او همزمان از دو مکان حقوق دریافت نکند. نگاهی به مبلغ قرارداد جدیدش با الغرافه قطر و قراردادش با استقلال به این معنی است که در این صورت استراماچوچی برای ماندن در استقلال هیچ پولی دریافت نمی کرد.

وی ?.? میلیون یورو برای کار با استقلال که به دلیل نقض قرارداد در مرخصی به سر می برد ، دریافت می کند و اکنون سالانه ???? میلیون یورو از الغرافه قطر دریافت می کند. اگر استراماچونی تمرینات خود را از دست می داد می توانست پیشنهاداتش را زودتر بپذیرد ، اما او تصمیم گرفت پس از پایان قراردادش با استقلال از وقت استراحت خود نهایت استفاده را بکند و به گزینه های جدید روی آورد.

طبق قوانین فیفا و نهادهای ورزشی بین المللی ، وقتی مربی یا بازیکنی از عدم پرداخت قرارداد خود شکایت می کند ، فیفا فرض می کند که مبلغ کل حقوق تا تاریخ قانونی قرارداد بازپرداخت می شود (به عنوان مثال برای سه نفر دیگر همکاری نخواهند کرد ، اما به محض اینکه قرارداد جدید وی از نظر مدت زمان با قرارداد قبلی منطبق شود ، فیفا و دادگستری حقوق فعلی خود را از قرارداد قبلی کسر می کنند.

ناگهان اگر استراماچونی سال گذشته با الغرافه به توافق می رسید ، فیفا مبلغ یک سال از غرامت استقلال را به استراماچونی کم می کرد و مربی ایتالیایی هم که این را می دانست ، این کار انجام نمی شد.

مشابه آنچه اتفاق افتاده است مارک ویلموتس این هم اتفاق افتاد سرمربی بلژیکی پس از فسخ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال به دلیل قرارداد خود تا سال ???? ?.? میلیون یورو جریمه شد و به همین دلیل در این مدت هیچ پیشنهادی را نپذیرفت و احتمالاً تا جام جهانی ???? قطر بیکار خواهد ماند. از سنت برای جبران خسارت از ایران به این مربی کاسته نشود.

مثال دیگر قرارداد ماریو بودیمیر با پرسپولیس است که پس از ترک تیم و پیوستن به لیگ کرواسی ، قرارداد بسیار کمی با تیم جدید خود در کرواسی منعقد کرد تا در واقع هیچ چیزی از کمک هزینه کسر نشود. از پرسپولیس دریافت شده و به جای آن در کشورش . او تقریباً رایگان بازی می کند.

ناآگاهی مدیران ایرانی و عدم مراجعه به وکلای ورزشی هنگام امضای قرارداد با بازیکنان و مربیان و مهمتر از همه سهل انگاری در پرداخت تعهدات ، یکی از مهمترین عواملی است که باعث می شود ایران بعد از چند مورد بهترین گزینه حضور خارجی ها باشد. ماه و به دلیل عدم دریافت حقوق آنها. ، به راحتی از FIFA شکایت کنید و در طول تعطیل غرامت هنگفتی دریافت کنید.

منبع :

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۷ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)