فضولي فضولي .

فضولي

با پرفروش ترين محصولات قرن به استقبال عيد نوروز

با پرفروش ترين محصولات قرن به استقبال عيد نوروز

 

در آخرين روزهاي اين قرن كه همه چيز تا بهار و آغاز سال جديد به سرعت پيش مي رود، همه مشغول هستند. شهر مثل بازار حيله گر كتاب كليلهودمان شده و همه مي خرند.

با پرفروش ترين محصولات قرن به استقبال عيد نوروز

 

خريد غذا هميشه در اولويت است، چه در طول سال و چه در روز سال نو. خريد اينترنتي در چند سال اخير جاي خود را در بين مردم باز كرده است و با يك سفارش تا چند ساعت ديگر جديدترين و متنوع ترين محصولات به دست شما مي رسد.

 

روزهاي پاياني سال چيز ديگري را به همراه دارد و بهترين هاي سال را در زمينه هاي مختلف معرفي مي كند. اگر در مورد پرفروش ترين محصولات غذايي و كالاهاي مصرفي در سال گذشته كنجكاو هستيد، وب سايت سوپرماركت اسنپ 10 محصول پرفروش را معرفي كرده است. با مطالعه اين مقاله مي توانيد سال جديد را با بهترين محصولات موجود در بازار آغاز كنيد.

 

كره پاستوريزه سنتي به شكل 100 گرم

 

كره مي تواند يك صبحانه عالي براي شروع يك روز هيجان انگيز با پنير و نان تازه باشد. كره در بين مردم طرفداران زيادي دارد و محصولاتي دارند كه اكثر خانه ها آن را پيدا مي كنند. انتخاب قره انسيب يك قرن و نيم نيست.

 

محصولات كارخانه اي سال هاست كه در بين مردم جاي خود را باز كرده اند. اين كره ويژگي هاي كره كلاسيك اين كارخانه را دارد و فقط طعم آن كمي متفاوت است. اين محصول را طوري ببنديد كه شما را به گذشته برگرداند.

 

تبريك بابت رب گوجه فرنگي 800 گرم

 

رب گوجه فرنگي عصاي شما در آشپزخانه است. رب گوجه فرنگي به دليل طعم خوبي كه دارد در اكثر غذاهاي سنتي ايراني استفاده مي شود. جوري كه نتونيم گوشت چرخ كرده و آبگوشت بدون رب گوجه درست كنيم!

 

رب گوجه فرنگي 800 گرمي تبرك يكي از پرفروش ترين محصولات اسنپ ماركت مي باشد. اين رب كارخانه معروف تبرك است و تمام خصوصيات يك رب استاندارد از جمله رنگ، طعم مناسب و پاستوريزه شدن را دارد. هنگام خريد رب بسيار مهم است كه از رب بي نام، تاريخ انقضا و فله استفاده نكنيد. زيرا حاوي مواد نامطلوب هستند و براي شما مشكل ايجاد مي كنند.

 

پنير فتا دوشه 400 هزار گرم

 

سومين محصول پرفروش سال 1400 در اسنپ ماركت پنير فتا دوشه 400 گرمي است. اولين انتخاب مردم براي صبحانه چيزي جز پنير نيست. پنير علاوه بر اينكه يك صبحانه خوشمزه است، يكي از ويژگي هاي بدن شماست.

 

خوردن پنير به شما كمك مي كند استخوان هاي سالم تري داشته باشيد، براي بدن مفيد است و منبع خوبي براي تغذيه است. پنير فتا دوشه از كيفيت بالاتري برخوردار است و مي توانيد از يك پنير خوشمزه در ذهن خود انتظار آنچه را كه مي خواهيد داشته باشيد.

 

كره پاستوريزه 100 گرم

 

اين محصول متعلق به يك برند محبوب و برتر است كه سالهاست در خانه همه ايرانيان ديده مي شود. در فرهنگ ايراني كره بيشتر در وعده صبحانه با پنير يا مربا سرو مي شود و در آشپزي نيز استفاده مي شود.

 

كره سرشار از منبع است و مي تواند انرژي لازم براي شروع يك روز جديد را به شما بدهد. كره پاستوريزه 100 گرمي كلم پيچ يكي از قديمي ترين محصولات اين برند است و به دليل وجود ويتامين هاي A، D و E به يك محصول لبني با ارزش تبديل مي شود.

 

1 عدد موز به وزن 200 گرم (تقريباً 6 عدد)

 

موز ميوه‌اي است كه سال‌ها در سفره‌هاي عيد يكي از خوراكي‌هاي اصلي ميوه بوده است. اين ميوه استوايي به قدري مغذي است كه به عنوان غذاي اصلي نيز مصرف مي شود. اين ميوه جزء مهمي در انواع دسرها و كيك ها است.

 

پوست اين ميوه خوشمزه بسيار آسان است و به همين دليل به ميوه مورد علاقه كودكان تبديل مي شود. مصرف موز را مي توان كاهش داد و براي كساني كه مشكل دارند انتخاب خوبي است.

 

موز همچنين منبع غني كربوهيدرات است و انرژي لازم براي فعاليت هاي مختلف را تامين مي كند. همه اين ويژگي ها و تخفيف هاي خوب اين محصول باعث مي شود كه موز در بين محصولات فروخته شده توسط اسنپ ماركت قرار گيرد و طرفداران خود را پيدا كند.

 

سيب زميني 1.5 ± 100 گرم تعداد تقريبي 6 عدد

 

پختن آن غيرممكن است و به سيب زميني نياز داريد. سيب زميني يكي از محصولات مورد نياز هر آشپزخانه است و در بسياري از غذاها يافت مي شود. Potatoes 1.5 Potatoes يكي از 10 محصول پرفروش اسنپ ماركت است.

 

مزاياي زمين اپل مي تواند چندين صفحه از آن را بنويسد. سيب زميني منبع ويتامين هاي B6 و C است. اين محصول به دليل داشتن فيبر و پتاسيم بالا به كاهش فشار خون كمك مي كند. سيب زميني علاوه بر خواص تغذيه اي مختلف، براي پوست نيز بسيار مفيد است و برش هاي سيب زميني روي صورت مي تواند سياهي دور چشم را كاهش دهد.

 

با خريد سيب زميني از اسنپ ماركت، مي توانيد با يك فلش نشان دهيد كه مي توانيد نه-سه را نشان دهيد. از خواص تغذيه‌اي آن استفاده كنيد، سلامتي را به پوست خود بازگردانيد و در نهايت آن را در خارج از اين محصول ارزان‌تر كنيد.

 

گوجه فرنگي 500 گرم

 

املت جمعه ها بدون گوجه امكان پذير نيست. گوجه فرنگي نيز مانند سيب زميني يكي از موارد ضروري در آشپزخانه است. گوجه فرنگي كه سرشار از مواد غذايي است حاوي مواد معدني زيادي مانند پتاسيم، منگنز، منيزيم، مس و فسفر است.

 

گوجه فرنگي مي تواند فشار خون را كاهش دهد و به دليل داشتن فيبر زياد، مي تواند درمان كند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۲:۰۲ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

در سال‌هاي اخير استفاده از ديوار سبز در طراحي داخلي و محوطه سازي روند رو به رشدي داشته است. ديوار سبز را با سه وجه به‌هم‌پيوسته مي‌توان شناخت: چيستي؟ چرايي؟ و چگونگي؟ در بحث چيستي به تعريف ديوار سبز و انواع آن مي‌پردازيم. در بحث چرايي با مزاياي ديوار سبز و كاربردهاي گسترده آن آشنا مي‌شويم. در بحث اجرا، چگونگي ساخت گرين وال و پيش‌نيازهاي آن را از ديد يك مجري ديوار سبز بررسي مي‌كنيم. تا انتها با ما همراه باشيد.

m8_185r.jpg

 

مقدمه

انبوه مزاياي حضور گياهان در محيط پيرامون ما، باعث شده به وجود آن‌ها علاقه‌مند و حتي وابسته شويم. گاهي گياهان را به‌صورت طبيعي و خودرو در محيط اطرافمان مي‌بينيم و بهره‌مند مي‌شويم. گاهي وقت‌ها بر اساس نقشه شهري و توسط شهرداري آن‌ها را در محوطه سازي و طراحي فضاي سبز شهري استفاده مي‌كنيم. گاهي هم در خانه خود گلدان‌هاي كوچكي را پرورش مي‌دهيم و از آن‌ها مراقبت مي‌كنيم. و البته در مواردي هم به كمك متخصصين، گياهان را با سبك زندگي مدرن پيوند مي‌زنيم. در اينجاست كه شركت ايده سبز به‌عنوان طراح و مجري طراحي بيوفيليك در ايران وارد عمل مي‌شود.

ديوار سبز يك روش‌ مدرن براي ايجاد باغچه‌هاي زنده است كه بر اساس نياز انسان امروزي شكل گرفته. خانه‌هاي كوچك، طبيعت به حاشيه رفته و آلودگي رو به گسترش ما را مجبور به خلق روش‌هاي بهره‌ورتر كرده. ديوار سبز يك تكنيك با بهرهوري بالا براي طراحي فضاي سبز داخلي و خارجي است. در اين مطلب از سه بعد به بررسي ديوار سبز مي‌پردازيم. چيستي ديوار سبز؟ چرايي ديوار سبز؟ و چگونگي اجراي آن؟

چيستي؟ | ديوار سبز چيست؟

اين تعريفي است كه مركز ديوار سبز دانشگاه استافوردشاير از ديوار سبز يا گرين وال ارائه كرده است:

"يك پوشش گياهي كه در مجاورت و يا روي يك سطح عمودي واقع مي‌شود"

اين يك تعريف كلي و كاملاً صحيح است. ديوار سبز يا گرين وال يك ديوار طبيعي يا گاها مصنوعي است كه به آن باغ عمودي هم مي‌گويند. ديوار سبز، سازه‌اي است كه گونه‌هاي گياهي متنوع به آن متصل شده و يك باغچه متراكم را به وجود مي‌آورند. در ديوار سبز گياهان اغلب در بستر رشدي متشكل از خاك، سنگ يا آب كاشته مي‌شوند. ازآنجايي‌كه بيشتر انواع ديوار سبز داراي پوشش گياهي زنده هستند، مجهز به سيستم‌هاي آبياري داخلي خواهند بود. البته گونه‌هاي خاصي از ديوار زنده هم وجود دارد كه به سيستم آبياري نيازمند نيست. ما در ديوار سبز خزه‌ اي يا ماس وال نيازي به آبياري نداريم. موضوع آبياري گياهان مصنوعي در ديوار سبز مصنوعي هم كه به‌كل منتفي است.

ديوار سبز در انواع نيمه‌هوشمند و هوشمند ساخته مي‌شود. گرين وال هوشمند و فعال اغلب شبيه به ديوارهاي سبز معمولي به نظر مي‌رسد. اما به دليل استفاده از هوش مصنوعي و فناوريهاي نوين اهداف بزرگ‌تري را دنبال مي‌كند. ويژگي اصلي يك ديوار زنده هوشمند، خودكار بودن فرآيند نگه‌داري و پرورش همچنين افزايش بهره‌برداري از سيستم است.

بحث انواع ديوار سبز كمي پيچيده است. ديوار سبز را با سناريوهاي مختلفي مي‌توان گروه‌بندي كرد. مثلاً بر اساس طبيعي بودن يا نبودن! بر اساس ثابت يا متحرك بودن! بر اساس نحوه اجرا! و البته يكي از روش‌هاي گروه‌بندي انواع ديوار سبز بر اساس بستر نگه‌دارنده است كه به شكل زير خواهد بود:

  • ديوار سبز كابلي
  • ديوار سبز مدولار
  • ديوار سبز شبكه‌اي
  • ديوار سبز نمدي
  • ديوار سبز هيدروپونيك

چرايي؟ | مزاياي ديوار سبز چه هستند؟

ساخت يك ديوار سبز طبيعي مزاياي زيادي دارد. اول‌ازهمه، نمي‌توان مزاياي بصري و زيبايي ديوار سبز را ناديده گرفت. قطعاً گرين وال مي‌تواند تأثير زيادي در زيباسازي يك محيط شهري ساخته‌شده از بتن و آجر بگذارد. بنابراين جايگزين كردن ديوار سبز با برخي المان‌هاي فضاي سبز داراي بهره‌وري پايين مي‌تواند ايده خوبي باشد. بايد ادعا كنيم كه مزاياي ديوار سبز بسيار گسترده‌اند اما مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه خواهيد خواند:

  • افزايش ارزش ساختمان

يكي از مهم‌ترين مزاياي ديوار سبز براي ساختمان‌ها و فضاهاي سبز خصوصي، افزايش ارزش مادي بنا است. دكوراسيون سبز به دليل طبيعي و يونيك بودن، ارزش مادي و معنوي بالايي دارد كه به ارزش بنا مي‌افزايد.

  • افزايش سرانه فضاي سبز شهري

آلودگي هوا، گرمايش زمين، افزايش روزافزون جمعيت و از بين رفتن منابع طبيعي خطر بزرگي براي نسل‌هاي آينده است. با توسل به معماري سبز و طراحي بيوفيليك مي‌توان اين روند خطرناك را كند و يا حتي متوقف كرد. افزايش سرانه فضاي سبز شهري به كمك اصول معماري سبز يك روش بهينه براي بهبود كيفيت زندگي شهري است.

  • ايجاد تهويه مطبوع در فضاهاي بسته

همان‌طور كه مي‌دانيد گياهان در كاهش دماي هوا و حفظ رطوبت محيط نقش زيادي دارند. همچنين كاهش سطح دي‌اكسيد كربن و توليد اكسيژن يكي از فعاليت‌هاي مستمر آن‌هاست. ايجاد يك سيستم سبز مي‌تواند راهكار خوبي براي جايگزيني با سيستم‌هاي تهويه مطبوع فعلي باشد. سيستم‌هاي تهويه مطبوع، هزينه بالايي براي ساختمان رقم مي‌زنند. در ساختمان‌هاي بيوفيليك گياهان با كمترين هزينه و بدون چشم‌داشت نقش يك سيستم تهويه مطبوع را ايفا مي‌كنند. در خانه‌هاي بيوفيليك سيستم هوشمندي براي رشد گياهان فراهم مي‌شود به شكلي كه گياه همچون سنگ، سيمان و فلز به جزئي از ساختمان بدل مي‌شود. البته جزئي زنده از آن! در ساختمان‌هاي بيوفيليك يك بازي برد-برد شكل مي‌گيرد كه هم گياه از آن بهره‌مند مي‌شود و هم انسان.

  • ايجاد عايق حرارتي و صوتي

همان‌طور كه اشاره كرديم گياهان دماي محيط را تعديل مي‌كنند. ديوار سبز مي‌تواند در حكم يك عايق حرارتي عمل كند و مانع هدر رفت انرژي در محيط شود. از سوي ديگر ديوار سبز صداهاي مزاحم محيط را جذب كرده و از آستانه شنوايي ما دور كنند. به‌اين‌ترتيب يكي از مزاياي ديوار سبز را مي‌توان كاهش نويز و صداهاي مزاحم دانست. يك شهر سبز يك شهر آرام و بدون آلودگي صوتي خواهد بود.

چگونگي؟ | نكاتي درباره طراحي و اجراي ديوار سبز

ديوار سبز كاربرد گسترده‌اي در طراحي فضاي سبز و طراحي دكوراسيون داخلي دارد. مي‌توانيد ديوار سبز را در فضاي بسته‌ي منزل، محل كار يا اتاق‌خوابتان داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آن را در فضاهاي باز همچون تراس سبز (تراس گاردن)، پشت بام سبز (روف گاردن) و در فضاي سبز شهري (لنداسكيپ) پياده كنيد. براي ساخت ديوار سبز به چند جزء اصلي نياز داريد. باوجود اين اجزاء مي‌توان يك گرين وال را طراحي كرد و مابقي موارد در درجه دوم اهميت قرار مي‌گيرند:

  • ديواري با موقعيت مناسب
  • يك پنل براي سوار كردن اجزاء گرين وال
  • گلدان
  • بذر يا قلمه گياه موردعلاقه‌تان

اگر فضاي مشخصي براي گرين وال در نظر داريد، شركت مجري ديوار سبز تناسب آن را با طرح موردنظر شما بررسي مي‌كند. اگر مشكلي براي اجرا وجود نداشت طرح اوليه و نوع ديوار سبز مشخص مي‌شود. گياهان مناسب ديوار سبز تهيه شده و تيم اجرايي دست بكار مي‌شوند. ايده سبز براي پروژه‌هاي خاص امكان طراحي سه بعدي فضاي سبز را نيز در نظر گرفته. به كمك طراحي 3D فضاي سبز شما مدل‌سازي پروژه را پيش از اجرا خواهيد ديد.

مرحله بعدي در پياده سازي ديوار سبز، ايجاد ساختار اجرايي و زيرسازي است. بسته به اينكه ديوار سبز به‌صورت پرتابل باشد يا ثابت فرآيند زيرسازي متفاوت است. گاهي به دليل امكان نشت رطوبت بايستي ديوار يا سطوح را عايق‌بندي كرد. گاهي نيز به دليل مقاومت پايين سطح نگه‌دارنده نياز به مقاوم‌سازي خواهد بود.

گام بعدي در اجراي گرين وال پياده سازي پنل است كه مابقي اجزاء روي آن سوار مي‌شوند. ايجاد گلدان يا سلول‌هايي براي پرورش گياه نيز ضروري خواهد بود. در انتخاب گياه مناسب براي ديوار سبز بهتر است كه با مجري ديوار سبز خود مشورت كنيد. بسته به شرايط جغرافيايي و ويژگي‌هاي ديوار سبز شما، نوع گياه مشخص مي‌شود. استفاده از گياهان بومي و هميشه‌سبز مي‌تواند انتخاب خوبي باشد تا هم ديوار زيباتري داشته باشيد و هم طول عمر گرين وال افزايش پيدا كند. استفاده از گياهاني چون ياسمن، كروتون، هوستا، مارانتا، ويرزيا، بيلبرجيا، پتوس، سرخس و ... در ديوار سبز مرسوم است. بااين‌حال از تنوع بالايي از گياهان سبز در ديوار سبز مي‌توانيد استفاده ببريد.

صحبت پاياني

كمي خلاقيت و تخصص به شما براي داشتن ديوار سبز موردعلاقه‌تان كمك مي‌كند. شركت ايده سبز به‌صورت تخصصي درزمينه‌ي طراحي و اجراي ديوار سبز طبيعي و مصنوعي فعال است. ساير خدمات ما شامل محوطه آرايي، طراحي و اجراي روف گاردن يا بام سبز، ساخت پرگولا، آلاچيق و تراس گاردن مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926 و 02177245295 با ما تماس بگيريد. رسالت ما افزايش كيفيت زندگي و پياده‌سازي ايده‌هاي سبز همشهريانمان است.

منبع: سايت ساده بگير


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۰۰ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

معرفي هارد ديسك بنفش وسترن

شركت وسترن ديجيتال در سال ???? ميلادي تاسيس شد ، زمينه كاري اين شركت محصولات شبكه و درايو هاي ذخيره سازي مي باشد .

اين شركت در خصوص توليد هارد ديسك يكي از نوآوران و خلاقان در اين صنعت مي باشد. يكي از مواردي كه مي توان به آن اشاره نمود اين است كه اين شركت هارد ديسك هاي داخلي خود را با چند رنگبندي و براي مصارف گوناگون و تنوع بالا، طراحي و توليد مي كند.

در نمايشگاه IFSCE 2014 لندن اين كمپاني سري جديد هارد ديسك هاي خود را با رنگ بنفش و كاربرد نظارتي معرفي نمود.

 

هارد ديسك وسترن

به منظور ذخيره كردن تصاوير دوربين مطابق با استاندارد هاي نظارت تصوير طراحي و توليد از هارد ديسك هاي سري بنفش وسترن استفاده ميشود .

يكي از ويژگي هاي هارد ديسك هاي بنفش وسترن دوام و پايداري بالاي اين محصول مي باشد  كه به همين جهت از عمر بالايي نسبت به هارد ديسك هاي داخلي معمولي برخوردار مي باشند .

تكنولوژي هاي هارد ديسك وسترن

? در هارد ديسك هاي وسترن از تكنولوژي به نام All Frame  استفاده شده است . اين تكنولوژي باعث ميشود  فريم هايي كه در زمان ضبط تصاوير از بين رفته است  به صفر برسد بنابراين هيچ فريمي را از دست نخواهيد داد و اين يكي از تكنولوژي هاي مهم در اين هارد ديسك ها مي باشد .

? يكي ديگر از تكنولوژي هايي كه در اين نوع هارد ديسك مي توان نام برد تكنولوژي Intelliseek است كه براي ايجاد تعادل بين عملكرد و قدرت درآنها به كار مي رود .

اين تكنولوژي باعث كم تر شدن لرزش ، صدا مصرف برق در اين نوع هارد ديسك مي شود .

اين مدل از هارد ديسك ها رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات ? گيگابايت بر ثانيه مجهز شده است همچنين  سرعت گردش آن ???? دور در دقيقه است .

 

همينطور اين هارد ديسك ها  قابليت ثبت همزمان تصاوير گرفته شده با ?? دوربين گوناگون را دارد كه اين يكي از مهم ترين ويژگي ها در استفاده هاي نظارتي بشمار مي آيد .

اين نوع از هارد ديسك ها در ظرفيت هاي گوناگوني توليد شده اند و يك انتخاب مناسب براي استفاده از دستگاه هاي ضبط تصاوير ديجيتال يا همان دستگاه هاي DVR مي باشند .

  1. قيمت دوربين مدار بسته
  2. خريد دوربين مدار بسته
  3. نصب دوربين مداربسته
  4. هايك ويژن

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۰۴ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)