فضولي فضولي .

فضولي

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همكاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همكاري اين بازي بلاك چين با مركز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي كاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملكرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يك كارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

كارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يك احضار كننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي كاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌كند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد كنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداكثر خواهند بود.

دكتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همكاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراك گذاشت.

NFTها اميد مالكيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط كاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يكي از اولين نمونه‌هاي اميدواركننده است كه ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يكي از بازي‌هاي بلاكچيني قديمي در بازار است كه به تازگي دستاوردهاي بسياري كسب كرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاكچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني كه جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاك چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيكنان يك دسته كارت جمع‌آوري و طراحي مي‌كنند و با بازيكنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يك سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي كارتي سنتي، سريع و خودكار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودكار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله كارت‌هاي آن است؛ همه كارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني كه بازيكنان مالكيت كامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله كنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توكن كريستال‌ انرژي تاريك كسب كنند و اين توكن‌ها را مي‌توان به بلاك چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل كرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاك چين وكس ايجاد كرده كه به كاربران اجازه مي‌دهد با رپد كردن توكن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاك چين وكس معامله كنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توكن اكوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي كرد و از آن زمان، علاقه كاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنيم به وبسايت ايران متا مراجعه كنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۵:۱۱ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

مقايسه تلفن هاي تحت شبكه سيسكو

مقايسه تلفن هاي تحت شبكه سيسكو

 

 به گزارش پايگاه خبري الف تلفن هاي تحت شبكه سيسكو محبوب ترين محصول در بازار ايران هستند ، از سوي ديگر اين تلفن ها داراي مدل هاي متنوع ،قابليت هاي گوناگون و قيمت هاي مختلف مي باشند كه مورد پسند سلايق مختلف واقع مي گردد .

از سري مدل هاي محبوب و خوش قيمت از تلفن هاي موجود در بازار ايران مي توان به سري هاي 7900 ، 6900 ، 8900 ، 8800 و 9100 نام برد.
بدليل قابليت همگام سازي آسان  محصولات 7900 و 6900 بسياري از شركت ها و سازمان ها علاقمند به استفاده از اين مدل ها مي باشند ، از سوي ديگر اين مدل ها از سال 2008 تا 2013 توسط شركت سيسكو توليد و عرضه شده است ، به همين دليل بديهي است در حال حاضر اين محصولات به صورت دست دوم و ريفر شده در ايران عرضه خواهند شد.

ما در اين مقاله اقدام به مقايسه تعدادي از اين محصولات نموده ايم ، در جدول زير برخي از تلفن هاي سيسكو كه داراي محبوبيت خاصي در بين كاربران ايراني ها هستند ، ذكر شده است.

اين مقايسه شامل نوع نمايشگر ، قابليت همپارچه سازي در شبكه ، تعداد پشتيباني از خط هاي داخلي و Firmware قابل نصب در اين تلفن ها اشاره شده است .

لطفأ جهت خريد اين محصولات با بخش فروش رسيس تماس حاصل نماييد .

جدول مقايسه تلفن هاي تحت شبكه سيسكو

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۵:۱۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)